ik heb de laatste 3 jaar bij een therapeute gelopen.
zij heeft mij met verschillende problemen geholpen
oa: pnd, huilbaby, en relatieproblemen. en dingen van vroeger.
nu loopt het op zijn einde en waarschijnlijk zal ik er helemaal niet meer komen.
het klikte altijd erg goed tussen ons en ik ben haar echt heel erg dankbaar voor wat ze allemaal voor ons heeft gedaan.
zonder haar waren zelfs mijn man en ik denk ik niet meer bij elkaar geweest.
nu wil ik haar dus bedanken op een of andere manier, maar vind het zo moeilijk hoe dit te doen.
iemand ideeen
Ik herken het gevoel
Maar wat super goed dat je het kunt afronden!! :dance:
Ik zou het klein houden, een doos merci met een kaartje.
Hoe kort door de bocht ook, het is hun werk dus een woordje alleen bedankt voor alles word ook gewaardeerd!
Bos bloemen en een kaart met een afbeelding waarvan jij vindt dat die bij haar hoort waarin je opschrijft wat je altijd aan haar hebt gewaardeerd, waarmee ze jou enorm heeft geholpen, kortom, wat ze voor jou heeft betekent. Een echt afscheid. Is niet alleen voor haar leuk, maar ook voor jou, kan je weer even stilstaan bij deze bijzondere drie jaren en er afscheid van nemen.
Veel succes.
he dat is leuk een kaart met een afbeelding die bij haar past,
zij werkte ook vaak met kaartjes met bloemen en dan mocht ik er een uitzoeken, wat goed volde en dan stond er een tekstje achterop, altijd kwam die tekst overeen met hoe ik me voelde
(ze is een alternatief therapeute en dus niet echt een psychologe)
Een theeboeket :thumbup:
Lief dat je iets wil geven…
Heb ooit een juf van mijn zoon een heel klein stenen beschermengeltje van de Wereldwinkel gegeven als dank voor de héle goede zorgen. Vond het toen heel passend en ik ben niet eens gelovig . Misschien is dat een idee? Het was heel klein, niet een ‘puist’ in de kamer ofzo :mrgreen:
Hoi Knollie1,
we hebben tegenwoordig een algemeen cadeautopic, daar kun je je vraag stellen, dan worden de ideeën aldaar ook aan de lijst toegevoegd.
Deze sluit ik.
Groetjes Melanie