Iets voor schoonouders voor hun hulp bij verhuizing........

We gaan a.s. zaterdag ‘over’…en zijn al 2 maanden aan het klussen geweest…vooral opa en oma overdag en als de tijd het toeliet, wijzelf de avonden en weekenden…Opa heeft heel veel klussen gedaan, en oma vooral opgepast en deze laatste week bijna het hele huis gepoetst…4 verdiepingen, groot voor ons gezinnetje van 6 als alles hier is.



Opa was pas jarig en heeft al een digitale camera gekregen, maar we willen zo graag een passend kado geven, waardoor zij zich ook niet bezwaard gaan voelen.



Wie-o-wie heeft er een geniaal idee???



We hebben gedacht hen een weekendje weg te sturen…maar waar stuur je ze dan heen? :think:

ow ja…heb officieel geen i-net meer, maar surf op een onbeveiligd netwerkje hier in de buurt, dus als ik ff niet reageer…ligt het aan Ziggo die 4 weken nodig heeft voor een verhuizing :evil:

een jaar lang elke maand een bos bloemen laten bezorgen?

@Mandala wrote:

We gaan a.s. zaterdag ‘over’…en zijn al 2 maanden aan het klussen geweest…vooral opa en oma overdag en als de tijd het toeliet, wijzelf de avonden en weekenden…Opa heeft heel veel klussen gedaan, en oma vooral opgepast en deze laatste week bijna het hele huis gepoetst…4 verdiepingen, groot voor ons gezinnetje van 6 als alles hier is.



Opa was pas jarig en heeft al een digitale camera gekregen, maar we willen zo graag een passend kado geven, waardoor zij zich ook niet bezwaard gaan voelen.



Wie-o-wie heeft er een geniaal idee???



We hebben gedacht hen een weekendje weg te sturen…maar waar stuur je ze dan heen? :think:




dat laatste kun je toch aan hen overlaten? Geef ze een “weekend-cheque”… maak je wat leuk… fotootjes van oude/nieuwe huis, de kinders erop en harstikke leuk. Kunnen ze zelf iets zoeken…

Of knip een paar alternatieven uit een reisbrochure (zeeeeeeker al sje geen i-net hebt) en laat ze kiezen uit 3 soorten.



Als hij echt een hobbyfotograaf is zou je misschien een nieuwe lens kunnen geven (ik weet niet hoe uitgebreid hij heeft?).



Een dinercheque???



Fijn hoor… ouders die nog zo fit zijn en jullie zo geholpen hebben… En misschien willen ze niets… Vinden ze een enorme knuffel of een echte uitgesproken, “dank je wel en ik hou van jullie”, veeeeeeeel fijner.

Ik dacht ook gelijk aan een weekendje weg…



Kunnen ze uitrusten… 8)

Een fotoboekje met fotos van de verhuis en hoe hard ze hebben gewerkt en van de familie in hun nieuw paleisje. Met een bos bloemen en een fles champagne.

Of een leuk canvas doek met heel jullie gezin of foto ook erg leuk!