Iets om matras te beschermen

Ik ben bezig om van alles aan te schaffen zodat Lasse binnenkort uit ledikant kan en naar groot bed.

Nu vraag ik me af of er iets is wat je over matras kan doen tegen evt ongelukjes met plassen of doorlekken enzo.

bestaat vast wel maar wie helpt me op weg.

Gr Caroline

ik heb een bedzeiltje, daarover heen een molton en daarover heen een hoeslaken.

Merijn heeft 2x een ongelukje gehad sinds hij 's nachts zindelijk is en dat is mooi opgevangen :thumbup:

Bij de L**n Bkkr of de Kwntm dat weet ik even niet meer :think: hebben ze moltons met direct het zeil eraan verwerkt.

Dus het matras is dan helemaal beschermt.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Wij gebruiken het ook echt ideaal :thumbup: :thumbup: .

@Monique (Mo) wrote:

Bij de L**n Bkkr of de Kwntm dat weet ik even niet meer :think: hebben ze moltons met direct het zeil eraan verwerkt.

Dus het matras is dan helemaal beschermt.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Wij gebruiken het ook echt ideaal :thumbup: :thumbup: .

Ik denk dat dit is wat ik zoek - beide zaken zitten op kanaleneiland in utrecht en daar wil ik binnenkort sowieso heen dus dat komt goed uit. Zag bijv bij Kwantum dat ze het ook via internet verkopen maar kan net zo goed even gaan kijken als ik er toch in de buurt ben.

Bedankt voor de tips iig.

Lasse moet nog helemaal zindelijk worden dus ongelukjes zullen er wel gebueren denk ik en toch zonde van je nieuwe matras :shifty:

ik heb hier een molton liggen (gewoon normale maat op een peuterbedje, dat gezeur met duur passend beddegoed kopen ben in vrij snel mee gestopt) en als ie zonder luier gaat, dan zal er wel een zeiltje bij komen denk ik.

heb je al een bed op het oog?

Voor mijzelf had ik toen van de Hema een matrasbeschermer,

voor het geval de vliezen zouden breken in bed.

Ze hadden het in verschillende maten, wie weet ook voor peuters?

hema heeft inderdaad één kant molton, andere zijde plastic.

met aan de vier hoeken elastiek.

ideaal !

liefs

Gerda

hema heeft 2 soorten (toevallig gisteren nog gekocht want het is ook heel handig beide kotsende kinderen :? ).

Ze hebben een hoeslaken (90x200) en een zeiltje met elastiek aan de hoeken zodat het blijft liggen (90x200).

Dus geen peuterformaat maar dat geeft niet echt je vouwt het er gewoon onder.

Ik had eerst ook een zeiltje/waterdichte hoes en daarna een molton en dan een ‘leuke’ gekleurde hoes maar daar kom je snel van terug hoor als je alles uit moet wassen :wink: .

action verkoopt ook matras beschermers moltons met een zeiltje er in verwerkt ideaal.

@gerda wrote:

hema heeft inderdaad één kant molton, andere zijde plastic.

met aan de vier hoeken elastiek.

ideaal !

liefs

Gerda

Zoiets hebben wij bij leenbakker of kwantum gekocht.

Echt super :thumbup: gaat echt geen plas doorheen :mrgreen: