Mijn schoonvader organiseert sinds een paar jaar een opadag ergens in de zomer (in de winter is hij niet in ned) en dit jaar kwam hij op een of andere manier met Kalkar aanzetten.
Ben nog niet echt enthousiast. Vind het ver rijden en op de foto’s die ik zag weet ik niet of dit wel zo leuk is voor de kids (2 jr, 3 1/2, 4 1/2 en bijna 5)
Iemand er wel eens geweest en zo ja wat het leuk?
Help mij even niet bij voorbaat zaterdag al sjagrijnig aan die rit te beginnen :shifty: Ik had al geroepen als het te warm is ga ik niet, maar dat lijkt iig mee te vallen.
Gr Caroline
Ik ben er geweest en vond het wel leuk.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Wij ook, maar er schijnt veel veranderd te zijn sind wij er geweest zijn!
wij hebben erg genoten toen :thumbup: atraktisch waren toen ook dicht was hartje winter toen
ik ben er zelf nog nooit geweest. maar hoor geen slechte ervaringen…
Wij zijn er geweest, jaar of 2 geleden.
Tsja… wij zijn daar ook blijven slapen en vond dat nu niet echt denderend. Het is een all-in concept en dat blijkt nogal wat vrijgezellenfeesten aan te trekken. Die komen niet voor het park maar voor de drank dus daar heb je geen last van als je in het park bent… het park was wel aardig.
Niet hoogstaand maar de kinderen vonden het super (leeftijd toen 1, 2, bijna 5 en 6), zeker omdat je zelf je frietjes en ijs mag pakken :mrgreen:
Ik hoef er geen tweede keer naartoe maar voor een keer vond ik het wel leuk.
Zijn er wel atrakties voor de kleintjes??
IK had ook gehoord en gelezen over friet en ijs - dus onderweg even een goede bodem leggen met broodjes en/of krentebollen :mrgreen:
hoi
Wij zijn er regelmatig geweest en vindt het daar erg goed geregelt de prijs is all inclusive. De atracties zijn voor jong en oud mijn jongste vondt het de afgelopen jaren ook erg leuk.
Denk alleen dat voor tieners het tegen zal vallen er zijn geen achtbanen ofzo die over de kop gaan.
Wat trouwens ook wel gaaf is voor de oudere is het museum dat op het pak zit zie je een beetje van de histrie van kalkar.
Ik vindt het persoonlijk echt een aanrader
Onze kinderen zijn er twee keer geweest met de kindervakantieweek. Ze gaan er om de twee jaar als afsluiting naar toe en ze zijn nog steeds enthousiast teruggekomen. Ben niet meegeweest dus kan je helaas niet veel meer info geven, kan ze vanmiddag wel even uithoren als je wilt?
ik ben er geweest toen mijn oudste 3 was. Die heeft genoten… er was toen ook een 8 jarige bij die verveelde zich wat meer. Vooral voor de jongere kinderen vond ik het een leuk park (wij hadden alleen het pretpark gehad). Redelijk overzichtelijk (wij zijn de efteling gewend, en dat is onoverzichtelijk groot), niet te groot en niet te klein.
Ik vond het voor de jongere kinderen erg leuk dus!
@~chantal~ wrote:
ik ben er geweest toen mijn oudste 3 was. Die heeft genoten… er was toen ook een 8 jarige bij die verveelde zich wat meer. Vooral voor de jongere kinderen vond ik het een leuk park (wij hadden alleen het pretpark gehad). Redelijk overzichtelijk (wij zijn de efteling gewend, en dat is onoverzichtelijk groot), niet te groot en niet te klein.
Ik vond het voor de jongere kinderen erg leuk dus!
Ok - dat had ik bijv ook met Julianatoren vorig jaar - beter voor die kleintjes dan de efteling.
Hoi Bella,
Wij zijn in de mei-vakantie geweest toen opa en oma 40 jaar getrouwd waren. Met 4 kindjes van 9-6-4 en 3 jaar.
Ons is het erg goed bevallen, toen erg lekker rustig en overnachten en eten was ook prima. Guus en Sophie hadden ook genoeg aan de peuter/kleutertuin.
Je mag me alles vragen hoor, wij hebben ons prima vermaakt en ze hebben erg lekkere gratis frietjes met rode kruiden.
Alleen als het regent is er niet echt iets binnen.
Petri
Wij zijn 1 keer geweest vorig jaar, en gaan daar niet meer terug naartoe.
De enige reden: het was er echt niet netjes, en doordat er veel etensresten lagen, wemelde het van de wespen (komen op het gratis ijs af dat iedereen zomaar op de grond laat vallen)
Het toppunt was toen er een wesp in de suikerspinmachine vloog, en de medewerker gewoon verder ging met suikerspin draaien.
Er waren best een aantal leuke attracties, maar door die wespen doen wij het niet nog een keer.
Getverderrie - nou moet ik zeggen dat ik een abo heb op de dierentuin van Amersfoort en dat is het hele jaar leuk behalve in augustus want dan wordt je gek van de wespen.
Gelukkig is het nog geen wespen tijd - toch