Hoe zit dat nu met die stomme barbies:
Dochterlief is vandaag jarig en nu heb ik haar net een leuk setje barbiekleertjes + schoentjes gegeven…
maar nu passen die schoentjes allemaal niet (zijn te klein).
Bij welke barbies passen die wel?
Ik heb hier onderhand een hele lading spul wat niet past namelijk.
Moet ik nu een echte barbie kopen of juist een neppert?
niemand?
Barbies moeten geen schoenen aan. Die gaan of niet aan of nooit meer uit, ze passen nooit en je raakt er altijd eentje van kwijt.
Het levert een hoop frustatie op vooral.
Ik weet wel dat je bij echte barbies het beste echte barbieschoentjes kan kopen, en, tip: koop dan laarzen, die gaan eenmaal aan niet makkelijk meer uit :thumbup:
Maar de schoentjes vallen nou net zo in de smaak .
En ik heb een hele berg kleine schoentjes nu; er moet toch een barbieversie zijn die dat past?
Hebben de echte barbies kleinere voetjes als de nepversies?
Eh, even gezond verstand? Van welk merk is het? Koop de pop van dat merk, en dan hoort het te passen.
Van barby an ik me overigens inderaad herinneren dat die rotdingen nogal makkelijk uitvallen. De voetjes zijn ook erg klein.
quote]
:eh: geen idee; die verpakkingen heb ik allang weggegooid :wink: .
Maar het is dus geen echte barbie? Want daar passen alleen de “echte” barbieschoentjes bij. En wat hier al gezegd is, laarzen passen stukken beter!
Mijn vriend heeft nog 2 dochters die hier om het weekend zijn, en ja, echt barbie-meiden :roll: en werkelijk, echt overal kom ik die rotschoentjes tegen :evil: :evil: Het zou verboden moeten worden!!! :mrgreen:
ik heb maar eens een echte barbie gekocht van de week en daar passen de kleine schoentjes wel bij. Probleem is dus opgelost .