Iemand uit Turnhout Belgie ??

Mijn hond is al jaren dol op zijn geel hondje, nu was er niet veel meer van over en vanmiddag tijdens het spelen knapte het staartje van het hondje eraf. En hond speelt met niets liever dan zijn hondje.

Op internet zijn ze niet meer te krijgen, wel zijn ze nog te koop in Turnhout (Toekomstlaan 33) maar daar komen wij echt nooit. Misschien dat iemand van jullie in de buurt woont en er voor mij 2 zou willen kopen, verzendkosten betaal ik natuurlijk.

ik woon te ver van Turnhout, maar ik heb een mail gestuurd naar de plaatselijke dierenwinkel hier in mijn woonplaats.

als ze het daar verkopen, laat ik je via pb iets weten én zorg ik ervoor dat het bij je raakt.

dus: je leest me nog !

Groetjes

Gerda

@gerda wrote:

ik woon te ver van Turnhout, maar ik heb een mail gestuurd naar de plaatselijke dierenwinkel hier in mijn woonplaats.

als ze het daar verkopen, laat ik je via pb iets weten én zorg ik ervoor dat het bij je raakt.

dus: je leest me nog !

Groetjes

Gerda

Wat ontzettend lief van je zeg, dankjewel :-*

geen probleem hoor meis.

had het graag voor je willen doen.

ik kreeg zopas deze mail terug…

Beste,

Helaas hebben wij dit niet in op voorraad en bestellen kan alleen per 30 stuks kostprijs per stuk is ongeveer 3,25 Euro.

Met vriendelijke groeten,

Schelfhout Piet

Aratina nv

Nieuwstraat 30

1730 Asse

ik denk dat dit aantal dus wel erg veel is, toch?

xxx

Gerda

Heb je de winkel in Turnhout al benaderd om te vragen of ze bereid zouden zijn het naar je op te sturen als jij de verzendkosten + aankoopbedrag vooraf aan ze overmaakt ?