Iemand uit (omgeving) van DEN HAAG gezocht!

Hallo,



Ik zoek iemand uit de (omgeving) van Den Haag die iets voor mij op wil halen.

Ik heb iets via MP gekocht, maar deze wil het liever niet op sturen en niet heel lang wachten dat het wordt opgehaald.

Mijn man komt wel voor zijn werk in Den Haag, maar niet op (zeer) korte termijn.

Wie o wie zou dit voor mij willen doen?

Zou jij niet eens wat dichter bij de deur gaan zoeken?? :lol: Je treft het niet dat men het telkens niet wil opsturen :frowning: .



Hoop dat je weer iemand vindt.



:-*

Den Haag is groot he. :wink:

Idd… schiet niet op. Maar kan dit niet laten schieten :wink:





Het is hier:

Je kan het komen ophalen aan de [Edit beheer: adres weg gehaald] tussen 09.00 en 17.00 uur op werkdagen

Helaas, anders had ik m’n schoonzus nog wel kunnen vragen. Maar zij wonen daar niet in de buurt.

Ik zou geen adresgegevens hier plaatsen :wink: .

ICL, Mensen weten toch niet waar het (pcies) over gaat en zo kunnen ze even kijken of het in de buurt is :wink:

Ik zie er geen probleem in 8)





:-*

NIEMAND???

238x gelezen, en niemand die in de buurt woont of iemand kent in de buurt…

Dan is de wereld toch niet zo klein :wink:

Ik vermoed dat 237 mensen je plan erg omslachtig vinden :angel:

Ik denk het ook. Dan moet iemand al dichtbij wonen of er toevallig langs komen, anders moet je er speciaal voor rijden. Ik denk dat je beter spullen kunt kopen die of makkelijk opgehaald kunnen worden of die opgestuurd kunnen worden. Door een ander laten ophalen, werkt gewoon niet. Ik neem aan dat je dat zelf ook niet zo snel zou doen, als je er een eind voor moet rijden of als iets veel tijd in beslag neemt. Succes!

Ik zou er best een stukje voor willen rijden, maar natuurlijk er niet een heel eind voor om rijden. Soms komt iets op je pad en probeer je wat, nee heb je, ja kun je krijgen!

In dit geval is het een nee…