iemand uit Nijmegen/Ubbergen...

die mij kan vertellen wat de dichtsbijzijnde supermarkt is bij de Maartenskliniek in Nijmegen/Ubbergen? Ik word daar over 2 weken opgenomen en manlief blijft met de kids 4 dagen in een gastenkamer daar (wij wonen 1,5 uur rijden van Nijmegen…), en nu is het wel makkelijk als hij daar bij een supermarkt wat boodschapjes zou kunnen doen als het nodig is…

Klikkerdeklik

En dan over de A gaan en op In de buurt zoeken klikken en supermarkt invullen. Er zit in ieder geval een AH en een Coop in de buurt. Veel sterkte!

Edit beheer: link ingekort

kijk dat wist ik dus niet dat dat kon! Bedankt voor de tip! :thumbup:

In Ubbergen zit he-le-maal niks (heb er jaren gewoond) maar in Nijmegen-oost zit idd genoeg aan supermarkten en andere winkels :slight_smile:

In ubbergen is inderdaad helemaal niets geloof ik. Maar vlakbij de maartenskliniek wel. Op de Tooropstraat zit een COOP en op de Daalseweg een albert heijn. Bij de maartenskliniek kunnen ze je vast wel wijzen waar hoe je daar het beste naar toe kunt rijden.

Sterkte met je operatie!

En op de Hengstdalseweg (of heet het daar al Van 't Santstraat?) zit een C1000. Dat is denk ik het dichtstbij vanaf de Sint Maartenskliniek.

Edit, even opgezocht; van 't Santstraat 380.

Bedankt voor jullie hulp! :thumbup:

In beek ( gemeente Ubbergen) zit een plus supermarkt, een bakker, een kruidvat, een slager.

In Ubbergen zelf zit idd niks, maar nog geen 1 kilometer verder wel en als je naar Ubbergen rijd kom je eerst door Beek heen :wink:

Heel veel succes met je opname.