Apotheek had het niet. Ik ga het nu bestellen. Jammer dat het nu bijna weekend is.
Ik had ook de ha nog gebeld maar die vond dat ik eerst eens het weekend af moest wachten, het kon goed zijn dat het toch nog weg zou gaan. :wall: Ik geloof er geen fluit van, de laatste kuur heb ik maandag afgemaakt.
best kans dat het weggaat, maar ook best kans dat het zo weer terug is. Ik zou ter overbrugging dit weekend het kuurtje wel doen, en dan als je de gentiaan in huis hebt daarop overgaan. Irritant hè, dat dat soort dingen altijd in het weekend gebeurt.
Nou ja, misschien wil gonneke het vandaag nog wel voor je op de bus doen? heb je het toch morgen nog…
Ik heb de bestelling gedaan. Heb nu niks in huis omdat ik het niet voorgeschreven kreeg van de ha, dus nu maar wachten. Ik zie het wel verschijnen, op de site staat 3 werkdagen levertijd.
@Femke Fataal wrote:
En wat zouden jullie doen met de afgekolfde melk in deze periode, gewoon geven of weggooien?
Ik heb de huisarts gesproken en die dacht dat het geen kwaad kon
Door bevriezing gaat de spruw er niet uit weg, door verhitting met 60 graden wel. Hierdoor gaan er wel voedingsstoffen verloren maar het is altijd nog beter dan kunstmelk te gebruiken.