Iemand nog een hamer over????

En zo ja wil diegene me helpen de was van de lijn af te bikken? Vanmorgen de was buiten in de zon gehangen en alles is nu echt keihard. Voordeel is dat het de helft minder ruimte in neemt in de kast (in de wasdroger wordt alles zo dik) maar ik had net een handdoek aan een punt vast en die bleef gewoon in hetzelfde model als aan de droogmolen hangen.



Nu maar hopen dat er niemand verbrand want dat doet zeer met zo’n handdoek. Nou ja, scrub kan weer van het boodschappenlijstje af. :mrgreen:

haha.

ja dat grapje heb ik vandaag ook al meegemaakt.

Vandaar dat handdoeken, ondergoed en sokken bij mij gewoon in de droger gaan (ook met dit weer).



Andere optie is om wasverzachter toe te voegen aan je was, dat schijnt te helpen tegen hard wasgoed…



Sterkte met de harde handdoeken…

ik vind dat heerlijk, van die harde handdoeken… heb juist een hekel aan die hele zachte!

daarom doe ik nu ongeacht het weer mijn handdoeken in de droger. de Rest hang ik wel op.



Vreselijk die harde handdoeken !!

@romata wrote:



Vreselijk die harde handdoeken !!


Heerlijk juist! die zachte, gevoel alsof ik niet droog word!

@Sweet-Love wrote:

@romata wrote:


Vreselijk die harde handdoeken !!


Heerlijk juist! die zachte, gevoel alsof ik niet droog word!




hier hetzelfde!! Heerlijk die harde handdoeken!!!

heerlijk was van de lijn

ik hang het dan ook alles ondersteboven op zodat alle vouwen eruit zakken, dan kan het zo hup van de lijn opgevouwen worden en weer de kast in, ideaal… scheelt dubbel stroom zonder droger en stijkijzer 8)

@poeizie wrote:

ik hang het dan ook alles ondersteboven op zodat alle vouwen eruit zakken


:lol: Ik vind het er zo grappig staan (misschien komt het ook wel omdat het al best wel laat is hoor :shifty:) :wink: Ik was nooit op dit idee gekomen, hang broeken altijd aan de taille op omdat je anders van die wasknijperafdrukken onderaan de pijpen krijgt. Ja, ik vind het echt wel grappig (zie het zo voor me met handdoeken enzo, wat is nu boven en wat is nu onder…?) :lol: Sorry hoor, beetje flauwe humor :oops:

Ik vind dat je van wasverzachter zo’n raar aanvoelende was krijgt. En ik kan er vaak ook niet tegen. Met dit weer de was in de droger doen vind ik zonde. Milieuonvriendelijk. Buiten droogt het voor nop.