iemand naar DE (Douwe Egberts) winkel?

Onze DE koffischepje voor 2 kopjes per schepje is kapot :wall:



Via MP is er weinig aanbod en degene die er eentje heeft die reageert niet :roll:



Op de site van DE kan ik wel een nieuw koffieschepje bestellen voor 0.50 euro, maar dan komt er 4.95 euro verzendkosten bovenop!



Is er iemand van KoK die een DE winkel in de buurt heeft of daar binnenkort naartoe gaat en voor mij zo’n schepje wil halen en dit dan per enveloppe wil opsturen?



Of iemand die zo’n schepje over heeft?

Helaas kan ik je er niet bij helpen op dit moment maar ik raad je wel aan als iemand dat kan doen voor je, eerst even de winkel te bellen of ze het op voorraad hebben (ik heb de ervaring dat dit wel eens tegen valt).

Hebben ze die dingen niet bij de blokker/xenos/hema?

Hebben ze deze maat niet van Melita dan? want Melita koffiemaatschepjes kun je gewoon kopen bij Blokker/Marskramer en consorten

Ik ga binnenkort even langs de Blokker dan.



Ik dacht altijd dat DE de enige was die schepjes voor 2 kopjes per schep had.

Bij de Jumbo en AH heb ik in ieder geval wel alleen het standaard maatje zien hangen.



Alvast bedankt voor de tips :thumbup:

Ik heb een behoorlijk grote metalen koffieschep over… hij is groter dan een klein standaard schepje, maar eigenlijk zou je moeten weten hoeveel gram koffie er in jouw 2 kops schepje gaat om te vergelijken… als het dezelfde maat is, wil ik hem best opsturen. is van RVS gaat niet kapot natuurlijk. Wij drinken bonenautomaat koffie, dus nooit snelfilter…

We hebben het kapotte schepje nog liggen (handvat is eraf gebroken en een schuur in het bakje) dus ik kan dit wel even opmeten. Ik ga dat vanavond of morgenochtend even doen.



Ik heb al wel gemerkt dat 2 schepjes gewone koffieschep niet in een DE koffieschepje voor 2 kopjes per schep gaat :roll:

In het DE schepje voor 2 kopjes per schepje gaat ongeveer 10 gram koffie.



(In ons gewone schepje gaat ongeveer 6 gram per schepje, dus dan klopt het dan 2 schepjes hiervan te sterke koffie geeft.)