Iemand hotel ervaringen in Kuala Lumpur?

Een oude klasgenoot van mij zit momenteel voor haar stage in Indonesie.

Maar moet nu een paar dagen het land uit voor haar visum. Nu heeft ze een tiket geboekt naar Kuala Lumpur maar zoekt nog een hotel.

Iemand hier toevallig ervaring met een hotel daar?

Beetje laat maar volgens mij moet die aan de keukentafel staan :think: Een mod die hem om kan gooien evt.??

Ben in Kuala Lumpur geweest; stikt er van de hotels! Ik zou niet meer weten waar ik zat (was 10 jaar terug). Wat ik wel weet is dat ik vroeg of ik gebruik kon maken van de ‘wekservice’ (moest vliegtuig halen) en dat was geeeeeeeeeeeeeeeeén probleem. Mooi wel dus want ik was niet gewekt, kon nog net op tijd mijn sleutels van de kamer richting balie smijten en in de bus van’t hotel springen, die al 20 minuten op mij stond te wachten (lang leven mn geflirt met de chauffeur die ochtend toen hij me er afzette :smiley: )



Maar da’s natuurlijk niet echt relevant :smiley:

Wij hebben in het Swiss Garden hotel gezeten :thumbup:

Maar inderdaad… er zijn hotels zat!!

Dank jullie :mrgreen:

Zal het haar zeggen. Denk dat ze er zelf ook al achter is gekomen dat er zoveel zijn, vandaar denk ik dat ze ook vraagt of mensen daar wat weten.

Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel ze er aan uit willen geven, wat voor graad van comfort ze verwacht, welke locatie ze wil…

ja… maar weet niet meer welke… :? :? :? :? stom he… hihihi

Als ik er op kom, laat ik het nog even weten!



Maar… kijk een op bookings.com. Daar staan ook veel recenties.

ik weet trouwens niet hoe lang ze daar wil/moet blijven, maar als ze wat langer moet blijven, zou ik uitzoeken hoeveel het kost om door te vliegen naar Langkawi. Dat is een prachtig mooi eiland.



Daar zit een fantastisch gesort: Pelangi Beach Resort. ben er ooit geweest en het was echt super. Het is wel prijzig.



Wat je kan doen is daar een kamer/hutje huren bij een goedkoper resort in de buurt en overdag lekker in Pelangi Beach Resort aan het zwembad gaan chillen… Als je daar drankjes besteld en wat eet, mag dat volgens mij gewoon.

Zo zijn er nog wel meer mooie resorts, waar je vaak als “niet gast” wel mag recreeren. Als je maar wel wat besteld natuurlijk…

Het is voor 3 dagen vanaf 23sept aangezien ze indonesie even uit moet zijn geweest voor haar visum.