Iemand hier die pendelt / voorspellingen doet?

Ik ben zoooooooooo nieuwsgierig naar het geslacht dit keer…



Hoor het graag!



:-*

Vroeger werd dat altijd met de trouwring of een naald gedaan.

Dan deed je één van beide aan een stukje garen binden en dan je hand plat met rug naar boven voor je houden, aan de zijkant van je hand laten glijden een aantal keren en dan met still hand boven de rug van die hand houden.

Als de naald of ring een rondje draait staat dat voor een meisje, als het horizontaal (streep) bengelt is het een jongetje.



Maarrehh, moet je wel teleur stellen dat het niet uitkwam.

Ik zou altijd 4 kinderen krijgen, jongen/meisje/jongen/meisje en mijn broer 5 meiden.

Maar mijn broer heeft geen kinderen en ik acht kans erg klein dat er ooit nog zouden komen en bij mij is eerste wel een jongetje maar ik verwacht niet nog 3 kinderen te gaan krijgen.

Mijn vriendin heeft het idd op die manier bij mij gedaan zoals Clair zegt.



Klopte wel, eerste jongen, tweede meisje en volgens haar gependel krijg ik nog een kindje… :shock: :oops: :mrgreen: … Dat klopt (waarschijnlijk) niet, want dat ligt niet op de ‘planning’

Pendelen is wel leuk… Toen ik nog met mijn ex was heeft zijn zus toen voor me gependeld. Zij kwam uit op 2 meiden. Alleen werd ik met mijn ex totaal niet zwanger.



Nu met mijn man een paar jaar later hebben we sowieso 1 meissie, en ik ben nu dan in verwachting. Ben er sinds kort achter dat het een twee eeiige tweeling is dus ben benieuwd wat het wordt! :-*