Iemand gisteren eigen huis en tuin gezien??

Ik was te zien met mijn zoontje op mijn rug :smiley:

Was benieuwd of iemand het gezien had.

Grappig om jezelf op tv te zien haha

ik heb gekeken en je niet gezien hubbie ook niet!

Wanneer was het ongeveer dan kan ik terug kijken op internet :slight_smile:

Jaa!! ik zag je!

He Tam, je had mijn sms natuurlijk al gehad. Maar ik heb je wel gespot!

En ik vond het er leuk uit zien. En idd ook hoe je stond te bloemschikken met Marijn op je rug.

oh wat grappig niet gezien

is terug te kijken,.?

Ik heb het wel gezien, jullie stonden om een tafel. me broertje zei nog moet je dit zien Deb. Dat kindje zit in een zak op de rug en hangt achterover met de nek :lol: Moest even uitleggen dat dat speciale dingen zijn voor baby’s :wink:

Op internet is het terug te zien bij rtl gemist volgens mij.

Hij was in slaap gevallen en had geen tijd meer om mijn doek even te spannen, dus vandaar dat hij wat naar achter hing :oops:

Normaal ligt hij lekker tegen me aan, maar dan moet ik wel even spannen

:wink:

Leuk dat jullie het gezien hebben :smiley:

je bent op een ander forum zelfs besproken :thumbup: .

Je bent ‘gespot’ als drager in het wild namelijk.

Heb het overigens zelf niet gezien.

Mama marije, waar dat wil ik wel lezen :smiley:

In het wild?

is forum van dragen en voeden… daar is een topic ‘drager in het wild’.

Daar vallen gewoon alle draagmama’s/ papa’s onder die je zomaar ineens voorbij ziet komen.

En er werd dus ook door iemand gezegd dat ze een draagster in Eigen huis en tuin voorbij had zien komen :smiley: .

waar ongeveer in de uitznding, ben ook nieuwsgierig, maar heb geen zin de hele aflevering te kijken

heb je gezien, leuk

ja hoor, nu ook gezien, leuk! Maar wat hang Marijn ver met zijn hoofdje naar achteren zeg… :shifty: is dat wel goed voor zijn nekje? ik ben zelf geen draagster he, geen verstand van :wink:

Marije, heb het gevonden!! Leuk :smiley:

Amy, hij viel in slaap toen ze gingen opmemen, moest mijn doek nog even aanspannen, vandaar. Maar slecht voor het nekje nee! Als niet niet lekker zou liggen zou die denk ik ook niet 2 uur op mijn rug slapen :wink:

ah ok :wink:

Ik heb je gezien, het trok m’n aandacht dat er iemand met een kindje op de rug bij stond, leuk dat je op tv was!

jaaa gezien! Wat leuk dat jij het was!!

Aaah jammer, niet gezien!

Ik ga eens zoeken op i-net!