Ik heb vorige maand een miskraam gehad, ben daarna begonnen met tempen, omdat ik graag wilde weten of mijn cyclus anders zou lopen.
Eigenlijk steeds 36.4 gehad en een enkele keer 36.6, maar dan de dag erna weer gewoon 36.4. Nu verloor ik zondag heel erg veel dradig slijm, dacht nu komt mijn eisprong eraan, maar woensdag nog steeds 36.4 en geen slijm meer. donderdag begon het slijm weer, vrijdag en zaterdag temp van 36.6 en nu vanmorgen weer 36.4 :(. Moet normaal alleen over een week al ongesteld worden, na mijn idee heb ik anders mijn eisprong al 7 dagen eerder gehad. Nu was mijn vraag komt het weleens voor dat je je eisprong hebt gehad en dat je temp heel even terug zakt en dan weer begint te stijgen??
Denk dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad, wel bij een aantal cyclussen een keer meten na de eisprong en dan was die om dezelfde tijd als ik nu temp 36.8, dus veel hoger. Wordt er alleen zo moedeloss van.
Hoi Tammy,
Er is een heel topic over geweest: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30605&start=435, maar die ligt al sinds april een beetje stil. Misschien kun je daar wel wat info uit halen.
Verder is het heel belangrijk dat je op exact dezelfde tijd temperatuurt elke dag en niet eerst opstaat.
Groetjes Do
Bedankt ben het gelijk even aan het door lezen. Lees soms wel wat vergelijkende reacties.
tammy vergeet ook niet dat na een miskram je cyclus heel anders is even he je lichaam moet zich weer herstellen. en tempen geeft je wel een heel goed beeld over je cyclus en je eisprong.
Ja, volgens mij is mijn lichaam inderdaad helemaal van slag af. Maar denk dat ik wel mijn eisprong heb gehad! Vanmorgen was mijn temp 36.7 het hoogste tot nu toe. Dus laten we het hopen.