Iemand ervaring met Manstad bank Ikea??

Wij willen een nieuwe bank.



Nu zagen wij laatst de manstadbank. Perfecte lengte voor ons, en ook practisch want kan worden omgetoverd als bed aangezien wij vaak slapers hebben…



Anyway. Graag ervaringen.



We zagen hem in het blauw en beige. Op de site staan andere kleuren. Donkergrijs en donkerbeige (die is mooier dan gewoon beige)…



Die blauwe zag er in de winkel best vaal uit. Wellicht staat hij er al een tijdje en is hij door het vele zitten zo geworden. Of door het licht.

Mijn man wil dus de beige…(leuke kleurige kussens erop :think: )…



De kleur op de site vind ik veeeeeeel mooier dan beige.



Maar nogmaals.



Kent iemand deze bank?



Goede en slechte ervaringen??

Hoor het graag.



Geen ervaring mee! Hij is wel mooi!

ook geen ervaring… maar hij is wel leuk… en staat hier dus nu ook op de verlanglijst…(lang verlangen nooit krijgen vrees ik :stuck_out_tongue: )

Ik vind em minder… om de kleur (besmettelijk) en de losse kussens achter… en hij lijkt me erg stijf… :shifty:

Ben je er in gaan zitten, is ie een beetje comfi?

Zou zelf ook geen slaapbank nemen, weet niet waarom… :shifty:

Dan liever een extra matras op de grond…



Zow, zover de negativiteit… :oops:

Ik vind trouwens je inrichting wel erg mooi geworden, qua indeling… :thumbup:



Enne, wat vind je van leer? ook ivm schoonmaken? of is dit een soort stof waar dat makkelijk bij kan?



Jij hebt wel katten bedenk ik me net, dan is leer ook ehm, een probleem… nagels knippen… :mrgreen:

Ik zou ook niet voor slaapbank gaan … maar een gewone bank nemen.

Verder zou ik, ivm katten en kinderen ook een andere stof kiezen.

Tweed is echt praktisch en mooi :inlove:

Heel leuk Vic, dat stofje… zie je ook minder op als je knoeit…

hebben wij ook vic…heerlijke stof

Ik heb ooit een stoffen bank gehad, nooooooiiiiittttt meer, wat een vlekken met kinderen ( waren nog kleintjes) was goed afwasbaar zeiden ze…DUH (NOT).

Neem inderdaad een leren of anders zo’n type bank in skai als het te duur word en inderdaad geen slaapbank ivm dat de vorm helemaal uit de bank gaat. Wel een supermooie bank, en ik vind de kleuren op de site idd mooier…