Iemand ervaring met mammae bh's?

Ik vind ze zo mooi afgewerkt, maar zitten ze ook goed?



[Edit beheer: commerciële link verwijderd]

Mij lijkt die opening zo klein :think:

Ik vind het sowieso fijner als de hele flap open kan, maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Die zien er prachtig uit ja, daar heb ik ook vaak genoeg over lopen kwijlen. Maar Kaya was een vreselijke knoeilap tijdens drinken, dus voor mij zou dit niet werken, dat gat zou veel te klein zijn geweest.

O mij lijkt die kleine opening juist ideaal, maar ik ben dan ook best onzeker met voeden waar anderen bij zijn en wil graag zo veel mogelijk bedekt hebben. Allern 80 euro voor een bh ga ik niet betalen, anders had ik het wel geweten.



Van wat ik begrepen heb valt mammae qua cup iets kleiner uit dan normaal.

Ik heb er 1! :mrgreen:

En die opening is NIET klein!

Het zijn twee stofhelften die deels over elkaar heen schuiven. Je kunt de opening dus zo groot of klein maken als je wilt. :mrgreen:

En hij zit superlekker! Ik heb een megamaat, (cup H :shock: ), ze zitten echt superstevig. De band om je ribben, zeg maar, zit in eerste instantie zo strak dat je denkt dat hij te klein is, maar dat is in twee dagen over!

Ik ben duidelijk meer dan tevreden over de Mammae. :inlove:

Ik heb echt spijt dat ik er geen gekocht heb… Vond het te duur maar ja zit nu aan bijna twee jr bv dus dan kan het makkelijk uit he.

Je kan ze ook in een outlet kopen online :wink:

Daar zijn ze 36 EUR. :mrgreen:

Adresje? Rainbow?

@Ilse78 wrote:

Adresje? Rainbow?


You’ve got pm! :wink: