Iemand ervaring met magnesium supl bij rusteloze benen?

Hoi,

Ik wordt helemaal gek van de rusteloze benen. Ben maar weer mijn bed uit; hopelijk helpt het zo. De gouden tip heb ik nog steeds niet gevonden, maar nu zei iemand mij laatst dat het vaak een magnesium tekort is. Mijn verloskundige was wat sceptisch, maar bijslikken kon geen kwaad. Ga dus maar wat halen denk ik. Maar zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes!

Bij mij hielp het in elk geval. Het ging niet helemaal over, maar het werd wel beter (na ca. 2 weken). Ik moest het juist van de gyn gaan slikken.

ja, ook hier positieve ervaring mee…

Vooral bij mijn oudste dochter heb ik er vééééél last van gehad.

Tot ik op aanraden van de gyn magnesium ging slikken.

Doen, zou ik zeggen !

liefs

Gerda

Heeft niet met benen te maken :wink: , maar mijn vorige zwanegrschap adviseerde de verloskundige me magnesium citraat ivm enorme koppijnen die niet weggingen nadat ijzertekort was weggewerkt. leek evne te helpen, maar later niet meer. Had bij mij volgens mij toch verband met de leveraandoening die ik bleek te hebben.

Ik kreeg ook het advies van de vk om magnesium tabletten te slikken en het is wel minder geworden. Ik heb ze gewoon van Kruidvat ( kleine witte tabletjes )

Ok, bedankt voor jullie reacties! Ga het toch maar proberen. Afgelopen nacht wel minder last gehad, maar het zal er niet minder op gaan worden (gezien de ervaringen van de vorige keer…). Maar het duurt wel even voordat het echt werkt?