Iemand ervaring met little petshop spul??

Hoi hoi



Yara is er helemaal weg van als zij het ziet op een folder,maar is dit nu echt leuk???

Hier een groot succes!

Bedoel je trouwens die grote beesten of die kleintjes waar er heel veel van zijn. Allebei leuk! Grappige websites waar je de beestjes moet inschrijven. Bij de grote kunnen ze dan ergens naar toe lopen en spelletjes doen, bij de kleintjes (die heten dacht ik rescue pals petshop oid) kun je ze in bad doen, fohnen en ook allerlei spelletjes, daarmee verdien je punten en dan kunnen ze uit eten enzo. Spelletjes goed te doen voor kleintjes, Yves is net 3 en die gaat als een speer (puzzeltjes, één of ander springkussen etc.)

Hier enthousiaste afnemers dus (3 en 7 jaar oud).



Yvonne

Whahahaha ze bedoelde idd beiden.

Voor op computer en om te knuffelen en spelen.

Dat klinkt dus wel goed :thumbup:

Milou is bijna 8 en al heeeeeeeeeeeel lang fan van little petshop. Ze heeft zowel die kleine diertjes/huisjes als die knuffelbeestjes.

Wij hebben ze op het werk (BSO), de gewone kleine Petshop-diertjes dan, dus niet de grote VIPS. Maar het is bij ons dus een groot succes, de meiden spelen er volop mee. En niet alleen de 4-jarigen, maar zelfs meiden van een jaar of 10 nog. De jongens ook trouwens, weliswaar stiekem dan… :lol:

Die kleine harde poppetjes hebben we ook, vind ik niet zo’n succes, ze spelen er amper mee en ze raken kwijt omdat ze zo klein zijn.

Ik hou het nu bij die beesten die op de computer kunnen, dus de rescue pets en de vips



http://www.myepets.com/



en



http://www.hasbro.com/littlestpetshop/nl_NL/default.cfm?page=Entertainment/onlinegames/virtual-world/virtual-interactive-pets



of hasbro en dan aanklikken op vips (rechtsboven)



Kun je je een beetje oriënteren



Groetjes,

Yvonne

vandaag net lootje getrokken voor 5 dec en me nichtje wil ze ook hebben waar kan ik die kopen en wat kosten ze?

Die kleintjes zijn bij elke speelgoedwinkel wel te koop en kosten 2-3 euro… Maar dan heb je alleen een klein beestje met misschien een prutseltje erbij.

oke dank je wel ik zal wel eens rond kijken

Hier ook een petshop fan en ze heeft gewoon de speeldiertjes met het clubhuis en zulks… word veeel mee gespeeld hoor en ze raakt ze niet kwijt want het gaat altijd in 1 bak…

Wat zouden jullie hiervoor beiden op mp?



bijna niet mee gespeeld een hele leuke verzameling little petshop dieren en huisjes.Er zit enorm veel bij zoals mutsjes,flesjes,speelrad,mandjes enz Heel veel diertjes.Het is in perfecte staat.Het betreft het clubhuis en het ziekenhuis met rontgen afdeling.Doe een goed bod en het is voor jou.