iemand ervaring met Lilypadz?

Ik wordt gek van die dikke proppen zoogcompressen onder fijne dunne jurkjes. Ziet er niet zo fraai uit :thumbdown:



Nu lees ik over Lilypadz: ze schijnen lekken goed tegen te gaan en onzichtbaar te zijn. Wie heeft er ervaring mee? Zijn ze niet erg warm en dus broeierig in de zomer?



Heeft iemand anders soms een goede tip?



Alvast bedankt!

hier slechte ervaringen mee! het werkte niet goed!

ik geef al 9 maanden bv en ik heb al die tijd de borstcompressen van hema gebruikt.



die zie je bij mij bijna niet.



met deze heb ik geen ervaring

Ik heb ze bij de oudste gebruikt.

Op zich werkt het prima, je moet ze alleen 's avonds steeds goed schoonmaken (ik deed dat altijd met een heel klein beetje afwasmidel en warm water) anders plakken ze minder goed.

hier geen lilypadz maar jippiez zoogcompressen, ze zijn superdun en lekken niet door. ik heb ze van de thuis zorg winkel. maar ze zijn er ook op internet!

Lilypadz werkten bij mij niet :thumbdown:

Er ontstond steeds een plasje onder dat ding en dan floepte ie ineens half los, het betere verrassingseffect zegmaar…

Als je geen sterke tsr hebt gaat het misschien wel goed.

Maar hier geen succes dus.

Geen zoogcompressen gebruiken. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het dragen van die dingen. Ik weet niet meer hoe oud m’n zoontje toen was. Mocht je onverhoopt toch melk lekken of je melk voelen toeschieten, dan kan je een paar minuten met je onderarmen stevig op je tepels drukken of je armen voor je borsten vouwen. De ‘deurbel’ methode werkt ook goed, maar is opvallender omdat dan met de vinger op de tepel gedrukt wordt. En voor de zekerheid een extra jurkje meenemen, mocht het toch mis zijn gegaan.

Ik gebruik ze nu een paar weken en vindt ze erg prettig :thumbup:

Wel moet je ze regelmatig goed schoonmaken op een dag anders plakken ze minder.

Maar je ziet ze inderdaad niet en je kunt 's nachts zonder bh slapen, wat ik erg prettig vindt.





Doorlekken heb ik nog geen ervaring mee.

Mmm, de meningen zijn verdeeld lees ik :think:



Tsja, ik weet het nog niet zo goed. Iig bedankt voor jullie reacties!

ik heb ze ook gebruikt. ik vond ze ideaal.Je moet ze inderdaad goed schoonmaken,het beste met Dreft, ontvet beter.Hier geen lekkage. Had ik wel met gewone zoogcompressen.

Ik heb het idee dat je cupmaat bij lilypads uitmaakt als ik in het verleden de verhalen zo gehoord heb.



Ik heb ze ook gebruikt gehad en vind ze echt wel heel fijn, maar soms moest ik wel een paar keer plakken voor ze echt goed zaten. Verder was bij mij links de tsr dermate dat ik wel vaak lekkage had, maar deed dan vaak tijdens het voeden gewoon een hydrofielluier ff extra aan die kant erbij, zodat de lekkage opgevangen werd.

Ik heb ze gekocht en ga het gewoon proberen!

Ik heb niet van die enorme borsten, gewoon cup C/D, dus het zou moeten lukken. Wie niet waagt die niet wint!