Zoals de titel al zegt. Heeft hier iemand ervaring met katoenen luiers?
Zo ja, welk merk gebruik je dan?
Ik wil 2e hands aantal luiers van het merk kiddybips gaan kopen.
Alvast bedankt voor jullie ervaringen.
Ik heb vanalles gehad eigenlijk, de Indy’s waren mijn favoriet samen met totbots. Ouderwetse strikslips vond ik erg prettig werken erover heen, echt nooit gelek ofzo mee. Verder had ik wel plastic overbroekjes maar vond wollen toch prettiger. Kiddybips heb ik geen ervaring mee.
Ik heb nu ook een aantal indy’s voor de oudste (altijd kakaloe’s kunnen lenen van schoonzus). Vind het een nadeel dat de luszijde van de klittenband niet over de hele voorkant zit. Nina is best een smal kindje waardoor ik ze niet strak genoeg kan aan doen.
Maar nu krijgen we onze 2de ukkies zo kort na elkaar dat ik niet kan lenen en dus zelf wil kopen. Ik ga zaterdag waarschijnlijk kijken.
Ik heb alleen ervaring met pul overbroekjes, ook met klittenband.
Oh ja kakaloe’s… daar had ik er ook een stel van
Hier zaten de indy’s wel goed, maar geen supersmalle kindjes dus. Ik zou inderdaad even gaan kijken, ik weet wel dat een kennis die luiers heeft, zij is er tevreden over!
De luiers waar ik naar ga kijken zijn van het merk kiddybips en daar zit wel de luszijde van de klittenband over de hele voor zijde.
kiddybips:
Het voordeel van de indy’s is dat ze een flapje hebben die over het klittenband gedeelte gaan voor tijdens de was. Dan kun je ze dus open wassen zonder dat het aan ander wasgoed of luiers klit.
geen (noemenswaardige) ervaring, maar ik heb ze wel te koop:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85000&highlight=
Indy’s
Ik gebruik de Kaatje Classic luiers van Kaatje Katoen, prefolds dus Nog even een draadje van een tijdje gekleden voor je opgezocht: KoK poll wasbaar of wegwerp.
Ik heb zo juist de kiddybips luiers gekocht.
Ik had ehm nou ik weet het niet meer. Oja Tots Bots Fluffles, en die kan ik je dus echt afraden… Vond het drie keer niks. Ik zou de volgende keer voor een zo dun mogelijke luier gaan (relatief dan, hij moet wel absorberen, natuurlijk).
Groetjes,
LaBruja