Lijkt mijn moeder zo handig, maar ze wil eerst weten of het echt werkt!
O wacht… Ik begin opeens geloof ik te snappen waar m’n sm het van de week over had toen ze zei dat ze iets elektrisch had gekocht voor het ramen lappen 8). Zal eens vragen hoe het bevalt, of nog beter… Misschien wil ze wel een demootje komen geven :shifty: :thumbup:
Heb m laatst cadeau gekregen, maar nog niet gebruikt.
Wel een kleine demonstratie gehad en het zag er goed uit. Heel eenvoudig en streeploos.
Zal als het lukt van t weekend proberen en dan laat ik het nog wel weten.
Ik lees even mee. Ben ook erg benieuwd. Ik krijg mijn ramen dus zelf niet streeploos, mijn moeder lapt hier altijd de ramen.
Hoe duur is zo’n ding eigenlijk ?
Zo’n 60-70 euro geloof ik
dat klinkt handig. Ik lees mee!
Vanaf 51 euro ex verzendkosten (Redcoon)
Het lijkt mij ook ideaal! Maar ben inderdaad ook wel erg benieuwd of 't echt werkt, op de reclame is alles mooi streeploos :mrgreen:
En ik maar denken: ah, 7 reacties over hoe hij werkt, zal eens kijken…
Maar nee, jullie zijn allemaal even nieuwsgierig als ik
dan is het toch afwachten tot Jeweldrop hem gebruikt en een demonstratie filmpje voor ons maakt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ken iemand die is er erg happy mee.
Hij was/is echt streeploos. En zijn geld waard na wat hij zei.
ik heb de reclame ook meerdere keren goed gekeken maar ik gebruik al jaren hara met de bijbehorende raamwisser en is ook streeploos en ook geen emmers water nodig.
wel heb ik er altijd een emmer bij want ja alleen ramen wassen daar horen kozijnen toch ook bij.
Ik was vandaag in de bouwmarkt en daar was een demodag aan de gang.
Nu was de demonstratrice er niet…dus± deze dame is zelf maar eens met dat ding aan de slag gegaan.
Met als gevolg…
Een streeploze ruit in een paar seconden en een mooie nieuwe toevoeging aan mijn verlanglijstje :mrgreen:
Beviel uitstekend dus
Toevallig zagen mijn moeder en ik het apparaat bij de Makro zondag en vroegen ons ook af of het echt werkte :mrgreen:
Bij de Makro kost hij nu rond de 50 euro incl. BTW.
Zit er water met zeep in het tankje of doe je het dan alleen met water? Want op het plaatje zagen we nl. zeep op de ramen.
@Pumba wrote:
Toevallig zagen mijn moeder en ik het apparaat bij de Makro zondag en vroegen ons ook af of het echt werkte :mrgreen:
Zit er water met zeep in het tankje of doe je het dan alleen met water? Want op het plaatje zagen we nl. zeep op de ramen.
Je smeert in met schoonmaakmiddel (zit een extra los ding voor bij. Het reservoir zuigt juist het vuile water weer op.
Ik maak me echt nul zorgen om strepen, als je maar naar buiten kunt kijken toch
@mamy wrote:
@Pumba wrote:Toevallig zagen mijn moeder en ik het apparaat bij de Makro zondag en vroegen ons ook af of het echt werkte :mrgreen:
Je smeert in met schoonmaakmiddel (zit een extra los ding voor bij. Het reservoir zuigt juist het vuile water weer op.
:think: dus eigenlijk is het een hele dure wisser :shifty:
@Kittycat wrote:
Ik maak me echt nul zorgen om strepen, als je maar naar buiten kunt kijken toch![]()
p’cies. Je maakt de ramen schoon en voor je er erg in hebt staan er alweer handjes op :lol:
(nu is ramen wassen bepaald niet mijn hobby en laat het liefst dat aan mijn schoonmoeder of desnoods mijn man over :silenced: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb hem sinds 2 weken en hij is echt ideaal!! Ik echt een hekel aan ramen zemen en dit is een uitkomst! Met de spayfles spuit je op het raam en met de wisser die erop zit kun je boenen. Dan met het apparaat, een soort waterkruimeldief zuig je het raam droog. Zelfs mijn man kan het nu
Dus vorig weekend alle ramen van binnen en buiten gedaan (boven was het 2 jaar geleden). Gisteren nog ff 2 ruiten omdat daar alweer handen en neuze opzaten en de suitedeuren en tochtdeur (ieder 10 ruitjes :roll: ), zo gepiept! Spullen uit de kast, sproei-wis-zuig en schoon!!
Ik doe er overigens sorbo allesreiniger in (had nog wat over van de Buzzeractie vorig jaar )
Mooi kado voor vaderdag :mrgreen: