Toetsen kunnen wel van een laptop hoor Gewoon ff pielen.
Succes! :thumbup:
Wel voorzichtig pielen want bij mijn vorige laptop had ik er een aantal die er niet meer op gingen waardoor ik de h en de l niet meer kon gebruiken (… en dat typt be.oor.ijk rot )
Toetsen kunnen wel van een laptop hoor Gewoon ff pielen.
Succes! :thumbup:
Wel voorzichtig pielen want bij mijn vorige laptop had ik er een aantal die er niet meer op gingen waardoor ik de h en de l niet meer kon gebruiken (… en dat typt be.oor.ijk rot )
haha dat had ik ook Ik miste de ltter B heb een ongebruikte toets maar als letter b laten fungeren
Heb ik ook gehad. Laptopje naar Medion gebracht en daar is een nieuw toetsenbord erop gezet, en een nieuw beeldscherm, en een nieuwe adapter. Met het verzoek niet meer te vaak drinken over het toetsenbord te gooien en de laptop niet meer te vaak te laten stuiteren (kapot beeldscherm en adapter) :oops: :oops: :oops:
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: