Iemand ervaring met gastouderbureau Di Casa?

We willen de opvang door opa & oma nu officieel regelen via een gastouderbureau, zodat we hiervoor kinderopvangtoeslag kunnen krijgen, en opa & oma er nog een vergoeding aan overhouden.

Nu zijn er op internet heel veel gastouderbureaus die dit voor je kunnen regelen, ik zie door de bomen zo langzamerhand het bos niet meer. De goedkoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden, is Di Casa, dus dat lijkt op dit moment de gunstigste optie.

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die hier al ervaring mee hebben, ik hoor graag de positieve en negatieve ervaringen met deze of andere organisaties. Bedankt!

Hallo,

Nee die ken ik niet.

Wij zitten bij gastouder direct.

Ongeacht het aantal kinderen per jaar betaal je 250 euro bureaukosten per jaar. Ik weet niet hoeveel bureaukosten je daar moet betalen maar ik kon geen goedkoper bureau vinden.

Oh, dat is inderdaad goedkoop! Bij Di Casa vragen ze 60 euro inschrijfkosten, en dan nog 300 euro per jaar, dus 360 in totaal.

Ik ga meteen eens zoeken naar gastouder direct!

En hoe zijn de ervaringen daar, alles netjes geregeld?

Dan verschilt het niet zoveel.

Ik heb het eerste jaar 100 euro inschrijfkosten betaald, en per kwartaal 125 euro.

Alleen de volgende jaren scheelt het dus.

Verder alles prima geregeld, leuke mensen, komen thuis voor een bezoek kijken bij de gastouder of alles wel kind proof is.

Ik vind het een goed bureau.

Als je het niet kan vinden wil ik de link wel even pb en.

Ik heb hem gevonden, dank voor de informatie! Scheelt inderdaad niet zo heel veel dan.

Ik heb er ook gevonden die 700 euro of meer per jaar vragen, dus een beetje zoeken loont best de moeite heb ik gemerkt. Ben benieuwd naar meer reacties/ervaringen.