Heeft iemand hier ervaring met facebook in de zin van Accounts?
Mijn neefje van 8 jaar, heeft ineens een facebook. (Waar ik een vriendschap verzoek naar toe heb gegooid, maar niemand reageert er op).
Mijn neefje weet niets van deze account, en mijn zus kan er ook niet in.
Zij heeft namelijk ook niets met deze account te maken.
Nu willen wij weten hoe we er achter kunnen komen?
De facebook account staat op mijn neefjes voor en achternaam + zijn foto.
Maar bij ons is het hele inloggedoe onbekend.
hoi
ik heb bij mij gekeken mss op account klikken dan krijg je verschillende dingen staan ook afmelden
verder nog niet gekeken
Wij weten niet hoe we er in komen, je moet een gebruikersnaam (mail adres), en wachtwoord invullen. Dit hebben wij niet van dit account.
Zijn profiel is verder ook niet zichtbaar, er staat 1 foto op waar je niet op kan klikken. en er staat alleen ‘Geslacht: Man’…
Ik ben een beetje ‘bang’ dat de familie kant van zijn vader er iets mee te maken heeft.
@Sweet-Love wrote:
Wij weten niet hoe we er in komen, je moet een gebruikersnaam (mail adres), en wachtwoord invullen. Dit hebben wij niet van dit account.
Zijn profiel is verder ook niet zichtbaar, er staat 1 foto op waar je niet op kan klikken. en er staat alleen ‘Geslacht: Man’…
Ik ben een beetje ‘bang’ dat de familie kant van zijn vader er iets mee te maken heeft.
Dat zit er dik in ja dat die dat hebben gedaan…
Daar dacht ik al meteen aan eerlijk gezegd…
@Rooike wrote:
@Sweet-Love wrote:Wij weten niet hoe we er in komen, je moet een gebruikersnaam (mail adres), en wachtwoord invullen. Dit hebben wij niet van dit account.
Dat zit er dik in ja dat die dat hebben gedaan…
Daar dacht ik al meteen aan eerlijk gezegd…
Maar Waarom? (Vraag ik mij dan af).
Mijn neefje heeft hyves (die helemaal prive staat, alleen vrienden kunnen het zien). en hij speelt daar geregeld bijv ‘City Ville’ op.
Maar Facebook, als hij de gegevens niet heeft, kan hij er zowiezo weinig mee…
en hoe komen we er vanaf…
Ik zou er een melding van maken als spam ofzo?
Leg het uit in een mail zou ik zeggen.
Proberen zou ik het altijd doen.
http://www.facebook.com/help/?topic=reportabuse
Mag die link?
Hier kan je lezen hoe je iemand rapporteerd die ‘pretending someone I know’.
Dus ik denk dat je daar het eens zou kunnen proberen.
Het enige wat je kan doen is ‘‘meld misbruik’’ raporteren…
Triest als ze een account van een ander gaan maken! Wat is daar de doel van eigelijk? :think:
Geen idee wat het doel is. Aangezien hij er zelf nu helemaal niks mee kan.
@Sweet-Love wrote:
Het enige wat jij of hij kan doen is z’n neppe profiel raporteren! Dat staat op de linkerkant van zijn profiel.
Heb je al trouwens geprobeerd om op wachtwoord vergeten te klikken? Kijken of het wel op zijn nummer/email geregistreerd staat!
@Sweet-Love wrote:
Aandacht, en die heeft die nu natuurlijk.
Gewoon rapporteren dan kunnen ze het account deleten.
Moet goed komen lijkt me.
:-*
Ja ik heb het gerapporteerd.
Mail adres van zijn hyves, is niet hetzelfde als op Facebook, dat hebben we al geprobeerd.
wat raar zeg. Kan je geen aangifte doen? Iemand doet zich voor als jouw neeftje. Dat zou toch wel strafbaar zijn ofzo?
Overigens, het zou ook nog een grapje van vriendjes kunnen zijn. Of zijn jullie dat al nagegaan?
helaas heb ik dit ooit gehad met een hyves profiel van mijn zoontje aangemaakt door zijn vader.
ik moest dan maar van hyves bewijzen dat zijn vader dat profiel had aangemaakt en dat hij geen zeggenschap heeft over ons zoontje.
nou jah dat is al moeilijk opzich want je krijgt juist pas bewijs als hij wel zeggenschap heeft…
ze zeggen gewoon dat ze niet zomaar een profiel kunnen opzeggen…ik kan namelijk wel vanalles verzinnen…
maar de ander mag dus wel zomaar een profiel maken en hoeft niks te bewijzen…
Hebben jullie hier nog wat van gehoord?
Is het inmiddels opgelost?