Ik wil graag deze aanschaf doen… Ik heb een 1 persoonsbed.
Maar ik hoorde eerder al dat na de aanschaf het al voor kwam dat het motortje ging zoemen… en dat is iets wat ik niet wil.
Ik heb gezien dat ze bij verschillende zaken dit aanbieden.
Maar waar let je op , naast het feit dat hij niet mag zoemen ?
Iemand ervaring met model/winkel …
Ik zie verschil in 1 of 2 motoren,
verschillend aantal latten…
verschillend materiaal houtsoort.
Ik hoor graag adviezen,
Gr Bianca,
hier een jaar of 10 al een relatief goedkoop model van wehkamp.
beide doen het nog prima, geen zoemende motor o.i.d.
Wij hebben een degelijke van beterbed met 2 motoren en die horen we ook nooit zoemen. We zijn er super blij mee :thumbup:
Wij hebben destijds twee onderbedden met motor en een schotelbodem. Beide motors zijn nog steeds stil. Onderbedden zijn ong. 10 jaar oud. Ook het verstellen gaat nagenoeg zonder geluid.
zal jan eens vragen of die van hem zoemt
eigenlijk nooit op gelet
hoe bedoel je zoemen?
je bedoeld dag en nacht
wij hebben auping, al 9 jaar, maar nog nooit gezoemd.
als iets zoemt dan zit er meestal een draadje los ofzo…
Wat is een schotel bodem ?
Kun je de hem niet gewoon in het bestaand bed leggen , of moet je speciaal van die "poten"er bij kopen. ( ivm gewicht, of draaglast?)
http://www.youtube.com/watch?v=ulrUsDiofE8
uitleg over schotelbodem.
Wij hebben een bedbodem op pootjes en een bedombouw omheen gekocht. Je kunt het ook als inleg bodem gebruiken
Allemaal bedankt voor de uitleg en tips/adviezen.
Ik ga vanmiddag me even oriënteren er in.
:thumbup:
Wij hebben ook een elektrisch bed. Het enige waar ik persoonlijk spijt van heb is dat wij er voor hebben gekozen dat de voeten omhoog gaan. er zijn er ook waarvan de knieeen omhoog gaan, dat had ik liever gehad.
Het motortje van mijn bed zat laatst een los contactje in dus halverwege de nacht (ik lag lekker te slapen) ging in eens mijn hoofdsteun omhoog. Ik kan je vertellen dat ik mij kapot ben verschrokken, dat was niet tof!
Succes met het maken van een beslissing…