Iemand ervaring met een zakloze stofzuiger

Is het wat of is het helemaal niks?



zagen er een in de aanbieding bij de Hema met hepa filter

Ja, maar ik heb een Dyson. Ik weet niet of die andere merken vergelijkbaar zijn met die van Dyson.



Anders eens kijken op de consumentenbond website voor testen?

Ik heb ook een stofzuiger zonder zak, ideaal. Ben er erg blij mee, was wel een dure. Geen Dyson, maar er net een slag onder. Prima voor mij en werkt goed. Of die van de Hema goed is weet ik niet.



Maar, ik wil nooit een stofzuiger met zak weer.

Ook ik wil nimmernooitniet nog een stofzuiger met zak !

Ik maakte vanaf het begin de gewoonte om de bak elke keer leeg te gieten na het stofzuigen en dat gaat heel vlotjes

ik heb een AEG CycloneXL. Heel tevreden over…



liefs

Gerda

hier een dyson, niet meer weg te denken!!!

Wij hebben er ook een, en ik moet zeggen: het is heel fijn/makkelijk ! :smiley:



Enige nadeel eraan is, als dat ding vol zit, en je moet hem losmaken om de inhoud weg te gooien, het wel eens kan gebeuren dat een deel van de inhoud/stof er naast kan vliegen wanneer dat ding echt overvol zit, omdat je natuurlijk geen afgesloten zak meer hebt.



Maar voor de rest erg fijn, en bespaart flink in de kosten van stofzuigerzakken ! :slight_smile:

ik heb een zakloze, maar dan wel een gesloten bak die ik pas bij de prullebak los hoef te maken. Dus geen last van losviegend stof… overigens, fijne stofzuiger, een aeg.

Hier ook 1 zonder zak!

Niets te klagen…je moet hem wel tijdig even schoonmaken en de filters even uitspoelen,maar dan draait hij weer als een zonnetje…je merkt het op een gegeven moment aan de zuigkracht…



Wel lastig is kleine verstoppingen in de “vangbak”. Grote stofvlokken, stukjes papier e.d. kunnen voor de “stofuitgang” gaan zitten (bij mij dan). Even weghalen en hij gaat weer…maar verder…heb al maaaanden geen zakken meer gekocht…heerlijk!

de uitvinding van de eeuw. :thumbup:

we hebben 3 honden dus hij wordt veel gebruikt. na het zuigen gooi je de bak leeg. we hebben een philips

Wij kregen bijna 10 jaar geleden één van de eerste exemplaren van Dyson in NL. Een mooie groene :slight_smile:

We zijn nu al een aantal jaren onderweg met onze 2e Dyson omdat de eerste de verbouwing niet heeft overleefd (lees: Dyson lust geen bouwstoffen :wink: ) en we zijn dik tevreden over de zuigkracht en de hoeveelheid stof wat er in de bak kan. Ook het weggooien ervan is niet vervelend als je tenminste niet op de wind gaat staan als je de bak leegt :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Ook het weggooien ervan is niet vervelend als je tenminste niet op de wind gaat staan als je de bak leegt :mrgreen:




haha, dat is hier echt een keer gebeurd met mijn man, heb ik nog een foto van (kan ik zo 123 niet vinden)



Onnodig om te zeggen dat wij al jaren een stofzakloze Philips hebben en die bevalt super! Zelfs de kinderen vinden het makkelijk, kunnen de stofzuiger goed gebruiken (helpen graag) en de filter dus ook makkelijk leeggooien.

wij hebben ook een dyson :thumbup:

we hebben vandaag de hema variant gekocht , ben heel benieuwd

en een hepa filter dus ideaal



bedankt voor jullie reacties… hebben me toch overtuigt :hug:

Hier een Dyson! Eindelijk geen zakken meer :dance: !!