iemand ervaring met de tandarts tijdens de zwangerschap?

Hoihoi,



Zijn er meer zwangeren onder ons die naar de tandarts moesten

(en behandeld) omdat ze pijn hadden?



Ik BAAL enorm, want het lijkt er dus op dat ik dus idd naar de tandarts

moet…, ik ben dus benieuwd naar (iemands) verhaal: met name de verdoving of je die ook hebt gehad ja of nee?.

Ik hoop daar dan wat ‘troost’ uit te halen.



Thnx alvast, groetjes van mij

Tijdens mijn vorige zwangerschap moest ik ook behandeld worden door de tandarts ivm kiespijn. Heb wel verdoving gehad, kon volgens de tandarts helemaal geen kwaad.



Sterkte ermee :hug: .



Groetjes Renate

Ik ben ook verdoofd bij de tandarts tijdens mijn zwangerschap.

Ze vertelde mij ook dat het verder geen kwaad kon.



Sterkte :-* :hug:

Toen ik van dit gupke heel pril zwanger was (weekje of 5/6) brak mijn kies…timing briljant uiteraard zoals vaker met zulke dingen.

Heb een verdoving gehad en de kies is getrokken, geen rontgen en alles is goed gegaan. :thumbup:

Wel rekening ermee houden dat het nabloeden ietsje langer kan duren dan anders. Dus in die zin wel goed overleggen met je tandarts. Maar ook daarvan heb ik weinig tot geen last gehad. Het bloedde ietsje langer dan bij andere kiezen die bij mij getrokken zijn. Dus ipv heel kort op een gaasje bijten heb ik dat langer gedaan.

Toen ik net zwanger was van romay heb ik een zenuwbehandeling moeten ondergaan…mijn tandarts wou in het begin liever geen verdoving geven,en bovendien zou mijn kies toch al zenuwdood zijn…

Nou…ik kan je vertellen dat ik de stoel heb fijn geknepen…heb me flink gehouden,voor mijn baby…maar buiten heb ik flink potje staan janken…wt een pijn…



Later in de zw.schap moest er weer iets gebeuren…en toen mocht ik wel verdoving…

Sommige tandartsen hebben 2 soorten verdoving overigens. 1 met adrenaline en 1 zonder oid…