Iemand ervaring met de Ju-Ju-Be luiertassen

Hallo

Ben op zoek naar een grotere pratische luiertas die er natuurlijk ook leuk uitziet.

Nu kwam ik bij mijn zoektocht het merk Ju-Ju-Be tegen. Ik vind ze helemaal te gek, maar er zit geen winkel bij mij in de buurt. Nu heb ik wel een webshop gevonden dus dat is geen probleem.

Maar heeft er iemand ervaring mee? Want die dingen zijn best wel prijzig.

Groeten

Isle

Niemand deze luiertassen? Kan het bijna niet geloven ze zien er toch prachtig uit.

Groeten

Isle

Nee zelf geen ervaring met deze luier tassen.

Heb zelf een grote oilily tas waar genoeg spullen in passen voor twee kinderen en het toch nog overzichtelijk blijft.

@Isle wrote:

Niemand deze luiertassen? Kan het bijna niet geloven ze zien er toch prachtig uit.

Groeten

Isle

tja smaken verschillen natuurlijk :wink:

Persoonlijk vind ik het dus geen mooie luiertas :oops: (en de prijs ook niet… zag dat de adviesprijs voor deze tas op 100 euro ligt :shock: dus dat kan er ook wel mee te maken hebben dat niet veel of niemand hier deze tas heeft).

Toen hier de 3e geboren werd had ik ook niet genoeg qua ruimte aan de luier(rug)tas die wij hadden en hebben toen een grotere gekocht van de prenatal. Formaat kleine weekendtas en hij is ziet er ook niet uit als een luiertas. Als de kids te groot zijn voor een luiertas kan ik hem ook gewoon voor een weekendje gebruiken qua uiterlijk :thumbup:

idd, smaken verschillen maar ze hebben ze in alle maten en kleuren.

ju-ju-be met het bekende ervoor en erna.

gr.

Isle