Iemand ervaring met de HTC Desire?

Anyone? Ik mag mijn abonnement verlengen en een nieuwe foon uitzoeken en heb mijn oog laten vallen op de HTC Desire…

Is er hier iemand die 'm heeft? Hoor graag ervaringen en plus- en minpunten! :slight_smile:

He? Hulp is onderweg, ik vraag toch niet om hulp, maar gebruikserservaringen? Wat een aparte verplaatsing… Had voor het plaatsen expres gekeken waar het andere smartphone onderwerp van een aantal maanden terug gestaan had en dat was ook in de huiskamer…

Mijn vriend heeft hem en is er volgens mij enthousiast over. Hij wilde ook persé wachten tot de desire uit kwam.

Waarom precies weet ik niet, hij ligt al op bed, kan hem morgen wel even vragen hoe blij hij er echt mee is.

Ja graag! en ben ook benieuwd hoe hij het vind om alleen te moeten typen op touchscreen ipv knopjes!

Maar als je alleen al op deze pagina kijkt dan zie je hier alle telefoon en laptop vragen staan :wink:

Toen ik vanochtend bij het ontbijt vroeg of hij nou blij was met zijn telefoon, kreeg ik als antwoord een stralende glimlach. Dat wil wel wat zeggen voor een kritische ict-man.

Ik ben een sms-verslaafde en ik vind het heel erg wennen om te sms-en met deze telefoon. Zou voor mij een reden zijn 'm niet te nemen… :angel:

Marco is er heel blij mee :mrgreen:

Oh help ik ben ook echt sms verslaafd :silenced:

Kep hem nu toch maar besteld… ik moet er maar aan wennen aan dat touchscreen vind ik :mrgreen:

Ik heb deze telefoon net zo’n 1,5 week in bezit. Het is even wennen, vooral omdat ik altijd Nokia telefoons heb gehad. Grote display is heerlijk. Touchscreen is wel erg gevoelig waardoor je snel een verkeerde letter pakt of ineens iemand aan de telefoon hebt :mrgreen: !

Bij sms kan je de telefoon verticaal draaien waardoor je een groter toetsenbord krijgt.

Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden!

Ik ben dus ook sms-verslaafd, is even wennen, maar na 1,5 week gaat het bij mij best snel.

Affie, je hebt PB!

Hahaha, veel plezier ermee.

Het went echt snel!!