Iemand ervaring met de Gyro Bowl

Heeft iemand hier ervaring met de Gyro bowl?

Ziet er mij erg cool en vooral erg handig uit.

Groeten

Isle

Ik niet, maar een vriendinnetje van mij wel. Zij is er helemaal weg van. Eindelijk kan haar zoon gewoon met z’n schaaltje chips door het huis zonder dat alles op de grond ligt!

Ik vind 'm te duur :oops:

Ik vond hem ook te duur. Maar mijn tante had het op de markt gezien en ze zei ook dat echt wel werkte.

Gisteren was er bij golden deals een coupon voor 9,95 en dat vond ik het proberen wel waard.

Groeten

Isle

gezien en leek me voor een zeker jongetje hier in huis :angel: handig maar ik vind 'm veel te duur.

Hij lijkt me wel heel handig ja :mrgreen: :mrgreen:

uhm… ik zou ze niet kopen, waarom niet? omdat ik gewoon vindt dat als een kind eet en drinkt gewoon aan tafel moet/mag zitten of op een stoel.

@Kwakje wrote:

uhm… ik zou ze niet kopen, waarom niet? omdat ik gewoon vindt dat als een kind eet en drinkt gewoon aan tafel moet/mag zitten of op een stoel.

Dat was precies wat ik ook dacht, en wat ik mijn kinderen ook heb geleerd…

Hier mogen ze niet rondlopen met hun eten. Maar ze mogen wel met hun kommetje naar hun tafel in de living lopen om dan netjes voor de teevee hun kommetje leeg te eten. En dan gaat het soms al mis.

En ook ik lig 's avonds wel eens in de zetel met een kommetje lekkers langs mij.

Groeten

Isle