Hallo allemaal
Ik heb gister een clearbleu digital test gedaan. Er stond miet zwanger, gelijk op de eject knop gedrukt.
Nu zag ik toch een vage 2e streep.
Vanochtend weer getest en nu hetzelfde met een nog iets duidelijke 2e streep.maar er staat niet zwanger?
kan het zijn dat ik net zwanger ben en dat het streepje te vaag is voor de lens?
groetjes sabine
Je moet geloof ik nooit vertrouwen wat je binnen de test ziet
. Ik hoop dat je zwanger bent. maar mij is verteld dat je nooit er binnen moet kijken.,
Succes he.,
IK hoop het.
Ik vind zo raar dat je wel 2 streepjes ziet.hij is wel licht.
hoi Sabje,
Volgens mij wordt er geadviseerd om niet binnenin te kijken :mrgreen: .
Ik moet wel zeggen de keer dat ik zwanger was, stond er wel zwanger, maar had ik ook zo een tweede streep binnenin.
Eigenlijk weet ik dus iet wat ik moet zeggen, werd die 2de streep trouwens vandaag dikker dan gisteren? (dan zou het toch moeten duiden om oplopend HCG :shifty:
Sterkte
groetjes Suzanne
Mischien een andere test er even tegenaan gooien?
hallo
jah de streep is wel wat duidelijke dan gister.
en ik heb hem er gelijk uit gehaald toen die zei niet zwanger.
dus met 1 minuut, normaal hebben testen toch wel tijd nodig soms?
groet
ik laat een test meestal to 4 min liggen om het zeker te weten
Bij damian was de kruidvat er fijn.en bij deze zwangerschap had ik een predictor,Als ik jou was zou ik een ander soort test halen.als ik je er een aanmag raden zou ik voor predictor gaan!!
ja, andere test, of als je hem toch nog heb liggen gewoon nog een paar dagen wachten.
Zolang je nog niet ongi bent, kan het natuurlijk nog altijd.
Ikzelf heb ook deze digitale test gebruikt, maar zodra de uitslag er is, zal deze volgens mij ook niet meer veranderen.
Maar wat die streepjes betreft? Geen idee. Volgens mij mag je daar idd niet vanuit gaan.
Veel succes in elk geval :thumbup: :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb helemaal niet veel testen gebruikt :oops: :oops: (dus wel zeg maar) en ook de digitale. Als daar ‘niet zwanger’ op stond, dan verschenen er vaak 2 streepjes als ik het ding uit elkaar sloopte. En toen was ik echt niet zwanger.
Het ding gaf heel nauwkeurig aan dat ik wel zwanger was, ook toen ik al een miskraam aan het krijgen was.
Volgens mij moet je morgenochtend direct naar een drogist of apotheek snellen en daar een andere test halen en die eens proberen
Succes :thumbup: :thumbup:
@lydia wrote:
Ik heb helemaal niet veel testen gebruikt :oops: :oops: (dus wel zeg maar) en ook de digitale. Als daar ‘niet zwanger’ op stond, dan verschenen er vaak 2 streepjes als ik het ding uit elkaar sloopte. En toen was ik echt niet zwanger.
mee eens, zo was het ook bij mij. Behalve de laatste keer toen de streep echt duidelijk blauw was. twee dagen later nog eenzelfde test gedaan en die zei toen zwanger. Nog even geduld dus :hug:
hallo,
bedankt voor reactie’s
Ik heb de laatste test ook gebruikt. en weer hetzelfde verhaal. ik denk dat ik vandaag ff ander test haal van de etos ofzo,
maar twijfel nog een beetje mss probeer ik wel weekje te wachten.
vind het wel heel raar.
ik heb 2 maand geleden ook clear bleu digital gehaald en toen zag ik echt geen 2e streep. stiekem hoop ik dat ik zwanger ben,maar ga er niet van uit!!
groetjes
Heel lullig om te zeggen maar denk niet dat je zwanger bent meis… Er komen altijd 2 streepjes… Ook als je niet zwange rbent… Hij haalt daar namelijk zijn HCG uit… Er wordt ook niet voor niks gezegd dat je niet binnen in moet kijken… Zelfde als bij ovulatiertesten…
Ik hoop voor je dat het anders is…
maakt niet uit hoor daantjuh, ik vraag ook raad en alle antwoorden zijn welkom.
Ik ben gestopt met de pil en daarna 1x ongie geweest en nu verder nog niet weer. als ik van mijn cyclus uit ga met de pil heb ik nu 3 menstruaties over geslaan en koop veel testen in de hoop dat ik toch ben, haha erguhh :oops: :oops:
en omdat ik me andere half week ook al steeds duizelig voel en af toe wat raar gevoel in de maag.(lichtelijk beroerd)
voor dat ik de clear bleu gebruikte is dat kastje op de grond gevallen, en hij lag dus iets uit elkaar, maar hij werkt verder wel. en op dat ik paar weken geleden ook zo’n kastje had en dat test ding eruit haalde,zag ik geen 2 strepen?! maar ja maakt ook niet uit.
mss verbeeld ik me alles wel.
groetjes sabine
Ik weet ook dat je niet van de strepen mag afgaan in een digitale test. Deze vraag is al eerder geweest hier op het forum en het komt er steeds op neer dat je moet kijken wat de test zegt. EN niet erin mag kijken voor een andwoord.
Officieel mag je niet binnenin kijken…maar ik had precies hetzelfde…
Er stond niet zwanger maar wel een lichte tweede streep zichtbaar binnenin. Een dag later was hij wel donkerder geworden en stond er zwanger. Dus het kan maar ook weer niet. Aangezien hij neg blijft denk ik dat je nog niet zwanger bent maar ja je weet nooit! Ik duim in elk geval voor je!! :thumbup: :thumbup:
Deze mag wel gesloten worden.
Hij is nog niet gesloten, dus ik reageer nog ff… Mijn ervaring met de digitale CB is dat deze niet zo “gevoelig” is als de gewone. Als je vroeg test kun je dus altijd beter een gewone CB nemen. Als je daar een licht streepje ziet verschijnen weet je iig wel dat je zwanger bent. Naarmate je langer in verwachting bent is die streep duidelijker.
Ik concludeer trouwens dat je niet zwanger was??? Jammer!