Iemand ervaring met de belly bandit?

Aan de eerste twee bevallingen heb ik nogal een buik overgehouden, vooral vel eigenlijk (ben 24 kilo aangekomen). Nu heb ik het geluk dat ik binnenkort voor de derde keer mag gaan bevallen. Aangezien we ons dan helemaal compleet voelen als gezin, wil ik graag weer aan mezelf gaan werken en hoop ik mijn oude figuur weer een beetje terug te krijgen. Ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat lukken, op de buik na dan. Nu heb ik op verschillende plaatsen advertenties gezien van de belly bandit, een moderne versie van het sluitlaken volgens mij. Heeft iemand ervaring hiermee? Zou zo’n band echt werken om de buik weer een beetje in vorm te krijgen?

Ik had er nog nooit van gehootd dus heb het even gegooled.

Tja wat vind ik ervan… :think:

Ik denk dat het niet werkt

De band doet zelf niks. Het stimuleert je alleen om rechtop te lopen, waarbij je dus vanzelf je buikspieren aanspant.

Het lijkt mij dan goedkoper om er zelf aan te denken rechtop te staan en te lopen. Als je je daarvan bewust bent, denk ik dat je buik net zo “snel” verdwijnt als met die bellybandit :mrgreen:

hoi wilde even reageren dat belly bandit echt werkt, na mijn 2de kindje heb ik t gebruikt, was bijna 30 kilo aangekomen. het geeft je zelfvertrouwen en mijn buik is echt geslonken. :lol: Ik heb altijd een buikje gehad ook voor mijn zwangerschap, maar na de 2de bevalling was ik nog mega. Ben echt super tevreden en ik geef t nu door aan iedereen die het horen wil, veel mensen na mij en tot nu toe geen negatief verhaal!!! Krijg nog dagelijks complimenten over mijn lijntje kleine is nu 8 maanden. Bij de eerste heeft het 2 jaar geduurt.

Succes!!! :dance: je moet wel van je kleinste maat uitgaan, want valt groot uit.

oja ik had de Bamboo zwart heerlijk zacht.

Hey.

Heeft iemand misschien in de tussentijd nog een Belly Bandit gebruikt? En wat waren jullie ervaringen?

Liefs

Geen ervaring maar ik denk dat het wel iets doet, maar alleen voor je spieren.

Ik heb in het begin veel leggings en maillots gedragen, bij gebrek aan een passende broek :smiley: en dat vond ik best lekker, iets aansluitends.

Het allereerst bericht ging over teveel aan huid en dat kan een belly bandit niet laten verdwijnen. Je spieren zitten er namelijk onder.

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben benieuwd of er nog meer zijn die ervaringen ermee hebben.