Iemand ervaring met "Curves?"

Ik ben na mijn zwangerschap nog steeds zwaarder dan ervoor. ik zou dus nu graag willen gaan sporten, om weer wat af te vallen. Nu zag ik laatst een reclamerfolder van Curves. Een half uur work out, met optimaal resultaat. Fantastische reclame slogan natuurlijk, maar zou het echt zo zijn??

Ik heb een hekel aan fitness, en dit zou dus wel een goede uitkomst zijn voor mij. Fitness alleen voor vrouwen ook, dat is ook wel fijn.



Heeft iemand ervaring met curves? Hoe gaat t in zn werk, en, het allerbelangrijkste: Werkt het echt?



Ik hoor graag reacties! :slight_smile:



Edit beheer: Lijf en leden, oudergerelateerd—> mama/papavraagjes

nee ik heb hier geen ervaring mee, maar er is ook zoiets als slim belly en daar heeft mijn vriend ooit eens bij zijn sportschool navraag voor me voor gedaan.

De reactie was: “tja, het principe zit hem meer in het feit dat je 3 keer per week braaf komt sporten, dan in het sporten zelf en daar betaal je dan flink voor”



Maw, als je de discipline op kan brengen zelf structureel te sporten, is dat net zo goed. Als ik dit zo zie en lees denk ik dat dit een beetje op hetzelfde neer komt.



Verder moet je je wel realiseren dat het fijn is om snel aardig wat gewicht kwijt te raken, maar je moet het er daarna ook maar af zien te houden, en dat doe je door je leefpatroon aan te passen. Je zal dan niet meer 3 keer per week hoeven (waar haal je overigens die tijd vandaan?) maar daarna stoppen is grote kans op terugkeer met risico op jojo effect.



Succes iig ermee :-*

hoi

ik heb er ervaring mee.Ben toen ik driekwart jaar behoorlijk wat cm kwijtgeraakt.Iets van 25 cm geloof ik.Bijna geen kilo s kwijt.

Merkte t wel met mn kleding.

Leuk om te doen,natuurlijk ook omdat t resultaat geeft.Wat wel opviel is dat t op een gegeven moment allemaal stabiel bleef.Maar dat kan natuurlijk bij iedereen verschillen.Je kan t rustig aan doen,maar je kan ook echt “er ff lekker tegenaan”.Heerlijk.