Iemand ervaring met Bugaboo Bee +????? Grote buggy gezocht..

@Cell wrote:

Hier een Mura net eh… 3 of 4 weken terug ingeruild voor een bugaboo en mijn zoon van 2 paste in de mura ook niet meer onder de kap… dus voor Jolanda lost het niets op.

De zit is bij de bugaboo niet zozeer het probleem, wel de kap… die moet er eigelijk af wil er een groter kind in, maar dan past idd de regenhoes niet meer.

Nou pak ik bij regen altijd mijn fietskar, dus ik heb dat probleem nooit zo gehad.

Maar bij de zapp past Mies dus nog wel onder de kap, net als bij de macclaren van de buren (heb ik daarstraks even geprobeert omdat ik neusgierig was) :mrgreen:
dan moet je de regenhoes gebruiken met alleen die zwarte dingen die in de kap zitten!

Nou…het wordt toch de Bee + :mrgreen: :shifty: …

Ze hangt een beetje in de Zapp :roll: .

Was op MP aan het kijken voor een Bee, maar schiet niet op, tja in Leeuwarden :shock: en dan nog met het verkeerde kapje enz. :wall: .

Maaaaaaaarrrrrrrrrrrrr hij is nu bij Prenatal ook 479 en de dames willen blijkbaar zo graag verkopen dat ik ook de 15% sticker (die ik weer van mijn broer af heb gedwongen :mrgreen: ) erop mag gebruiken, dus dan ben ik net zover als op mp :mrgreen: .

En mama mag die met de roze kap, op mp staat nog een khaki losse kap, dus misschien dat ik die er nog bij bestel voor als papa er mee rijdt :wink: .

Tja en Bugaboo werkt toch hetzelfde als een VW of Opel-auto…als ik m straks op MP zet na gebruik krijg ik er vast nog wel wat voor terug :mrgreen: .

Dank u voor de hulp :-*