Ik krijg ergens in april de 4e keizersnede.
Daan is met spoed geboren Ivan redelijk gepland en Lynn ook. Bij Ivan en Lynn had ik zwangeschapscholestase de kans is dus groot dat ik het nu ook weer krijg.
Alle zwangerschappen zijn kort op elkaar. Elke keer binnen 2 jaar bevallen.
Oktober 2007
December 2008
Oktober 2010
En nu +/- april 2012
Heb dus veel last van littekenweefsel van alle operaties. Bij Lynn hadden ze al heel veel moeite en nu maak ik me dus heel erg zorgen over deze keizersnede. Iemand ervaring hoe het nu zou gaan?
Erwin is ook heel erg bang dat er wat met mij gebeurd :oops: Omdat deze zwangerschap heel erg snel na Lynn is en bang zijn dat er iets met het litteken gebeurd. Eigenlijk wil ik dat de kleine met 37 weken gehaald wordt. Kan je dat overleggen met je gyn? Mits natuurlijk de groei goed is.
Hey meis, als jij jouw zorgen uit bij de gyn. dan zal deze daar echt wel wat mee doen. Ik vind overigens dat jouw zorgen niet geheel onterecht zijn :hug: Ik ben geen arts, maar er wordt niet voor niets door artsen gezegd dat 3 sectio’s eigenlijk de max. is. Neemt niet weg dat er wel degelijk vrouwen zijn die 4 of zelfs 5 keer een sectio hebben gehad en nog gewoon vrolijk rondlopen Maar nogmaals, wij zijn geen artsen en ik denk dat je jouw zorgen, precies zoals je het hier vraagt, neer moet leggen bij je behandelend gynaecoloog :-* Je zult sowieso wel extra onder controle komen te staan en zodra je twijfelt of er iets rommelt > bellen > komen! En of ze met 37 weken halen, is ook aan je gyn. en hoe hij/zij hiermee omgaat :hug: :-* Sterkte meis en ik hoop dat je ondanks je zorgen toch wel kunt genieten van dit wonderlijke cadeautje :inlove: :-* :-* :-*
Geen ervaring mee maar als jij je zorgen maakt dan zullen ze toch wel naar je luisteren? nminste dat mag ik aannemen :roll: Groeit de palcenta in het litteken van je KS?