Iemand enig idee?

EstHe,

Spannend meid !!

Heb je inmidels alweer getest of wacht je tot maandag ?

Ik doe morgen weer een test, kijken of t streepje dan wat duidelijker is…?!

Wie weet… Ik hou jullie op de hoogte!

Lief dat jullie zo meeleven :mrgreen: :-*

Spannend dus ! :pray:

Heel spannend… En ook heel onverwacht als het zo is… Maar zeker welkom… :pray: moet me inhouden de test niet nu terplekke te doen :wink:

Jeetje, wat spannend zeg!!!

Ik hoop dat het een mooi cadeautje is!

Ben idd ook erg benieuwd wat ze gaan doen als je idd zwanger blijkt te zijn!

Als het zo is, dan is je vriend vast heel blij. Jullie willen er toch al voor gaan, aleen een paar weken maandjes later. Dit is toch het mooiste cadeautje wat je kunt krijgen (als het toch al in de ‘planning’ ligt)?!

Ik duim voor je!

Vanmorgen hele huis op z’n kop gehad… “ik had toch nog een test?!” Niet dus…:(… Dus vanavond 1 kopen en dan vanavond of morgenochtend weer even testen… We wachten 't nog ff af.

@Memmie, het zou zeker een mooi cadeautje zijn. heb gister met mn vriend erover gehad ‘stel dat’. En hij zei er zeker erg blij mee te zijn :mrgreen: zit ook heel de dag duimen te draaien.

Ben helaas bang dat ik ongi ga worden. T rommelt weer als vanouds :frowning: kan ook geen peil trekken op mn cyclus. verschilt van 19-36…

De test was negatief.

Had t ergens wel verwacht, gister ook ‘opkomende ongi’ buikpijn gehad. Maar toch testen om t zeker te weten.

We weten nu wel zeker dat we er écht voor gaan. Bij eerst volgende ongi gaat spiraal eruit :mrgreen:

he wat jammer nou! maar wel fijn dat je zeker weet er voor te willen gaan!

Jammer dat de test nu negatief was, maar toch weer versneld dat bij de volgende ongi je spiraal eruit gaat…