iemand een 'ontmoetingsplek' op de a2 rond eindhoven?

Hoi,



moet morgen mijn kind overhevelen aan mijn vader, ergens op de a2, vader komt van het zuiden, ik van het noorden. Nu heb ik afgesproken op de carpoolplek in best, maar dat is wel erg kaal, wordt het wel een heel zakelijke overhandiging van.



Iemand een betere plek (wegrestaurant, tankstation). Google doet stom bij me, krijg wel de site van de a2 maar daar vind ik niet echt iets. Iemand anders een idee war ik een kaartje kan zien van waar welke tankstations liggen?

Er ligt ook een vandevalk langs de snelweg bij eindhoven, doe je meteen een tosti :slight_smile:

Macdonalds bij Best of bij Veldhoven, is dat iets? Kun je niet missen die grote, gouden M :wink:



Je hoeft er niet te eten (als je er niet van houdt) en beiden hebben een speeltuintje buiten.

Afrit Valkenswaard eraf gaan. Even richting Valkenswaard Daar zit een pannekoekenrestaurant De Clown.

zou de mac pakken…

of van de valk



de clown is een rampen-plan



of je komt naar mij toe :lol:

woon bij de a2 :angel:

de mac, haha daar ben ik in mijn hele leven 1 keer geweeest, mijn ouders hebben me er altijd weg weten te houden… en dan nu met mijn vader daar afspreken, zou wat zijn :mrgreen:



k zoek nog even verder. Ik hoef niet echt ergens iets te eten hoor, maar gewoon een iets aangenamere plek om elkaar te ontmoeten dan een carpoolplek (zeker aangezien we alle twee wslk door de spits moeten en het dus wel eens even kan duren voordat we er beide zijn…)

Dan zou ik toch voor de mac gaan die zit nl naast de carpool plek in Best. Anders kun je kiezen voor parkeerplaats de lucht. Daar is een loopbrug van de ene naar de andere kant. Is dus niet handig als je enorm veel spullen moet overladen van de een naar de andere kant.

@jorien wrote:

Dan zou ik toch voor de mac gaan die zit nl naast de carpool plek in Best. Anders kun je kiezen voor parkeerplaats de lucht. Daar is een loopbrug van de ene naar de andere kant. Is dus niet handig als je enorm veel spullen moet overladen van de een naar de andere kant.




die is volgens mij aan 1 kant dicht momenteel, tenmisnte, de laatste keer dat ik er langs reed. En die is ook behoorlijk meer richting mij dan richting mijn vader volgens mij (rond den bosch toch?).



Niemand een site waar gewoon een overzichtje staat van welke tankstations waar liggen?



en anders spreek ik wel op de carpoolplek af, als het te lang duurt ga ik wel gezellig bij de mac wat drinken. lijkt me heeeeerlijk :mrgreen:

krijg het even niet voor elkaar om een url te plaatsen, maar als je googeld op parkeerplaats a2 krijg je al een snel een hit van wikepedia.

dank! heb al wat uitgezocht via jouw linkje. Soms lukt het googelen even niet he, zo suf. :oops:

@fiep klophout wrote:

dank! heb al wat uitgezocht via jouw linkje. Soms lukt het googelen even niet he, zo suf. :oops:




ben nu wel benieuwd op welke parkeerplaats we jou binnenkort kunnen gaan spotten! :wink:

Nou Fiep, is het gelukt met de “overdracht”?



@Anita-1982 wrote:

Nou Fiep, is het gelukt met de “overdracht”?



http://www.nu.nl/algemeen/2064598/stopplaatsen-langs-nederlandse-snelwegen-ondermaats.html




Ja, hahahah! Las het vanmorgen op teletext en moest meteen aan Fiep denken! :lol: