Iemand een goede tip voor een camping in de Ardeche?

Wij hebben samen met vrienden besloten om naar de Ardeche te gaan. We twijfelen of we richting de gorges du Verdon moeten gaan of richting de Tarn waar het wat rustiger is.



Iemand toevallig ervaring? En een leuke tip voor een camping daar’?



De leeftijden van de kids zijn tijdens de vakantie 7, 6, 5, 4 en 1,5.

Wij zijn een tweetal keer in de Ardeche geweest. Rondom Pont d’Arc. Was vrij druk en toeristisch.

De eerste keer zaten we op camping Le Pommier, koester ik fijne herinneringen aan, maar schijnt nu stukje commercieler en luxer te zijn.



De tweede keer weet ik niet op welke camping ik geweest ben… :think:

oooit vroeger in de Ardeche geweest, vallon pont dárc…

camping la plage fleuri



hebben ons er prima vermaakt, maar is jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden

Afgelopen zomer naar “la Roubine d’ ardeche” geweest vlak bij Vallon pont 'd arc. Het is zo goed bevallen, dat we dit jaar weer gaan.



De camping was zo top! Super ( gratis) animatie team bij de kidsclub, mooi zwembad en mogelijkheid om te zwemmen in de rivier, goed en betaalbaar restaurant.



We hebben nog niet alles bekeken wat we wilden in de omgeving, omdat we zo veel plezier hadden op de camping. Ach, dan gaan we nog maar een keer :lol:



Wat ik ook wel prettig vind is dat de eigenaresse nerderlands is. Ik kan me redelijk redden in het frans, maar in noodsituaties vind ik het wel een prettig idee.

Zowel le Pommier als Las Plantas zijn beide leuke campings, ik moet er wel bij zeggen dat het lang geleden is dat ik daar ben geweest. Ik heb er leuke kinderjaren doorgebracht.



Als ik de website zie dan ziet het er nog leuker uit.

@Elka wrote:

Afgelopen zomer naar “la Roubine d’ ardeche” geweest vlak bij Vallon pont 'd arc. Het is zo goed bevallen, dat we dit jaar weer gaan.



De camping was zo top! Super ( gratis) animatie team bij de kidsclub, mooi zwembad en mogelijkheid om te zwemmen in de rivier, goed en betaalbaar restaurant.



We hebben nog niet alles bekeken wat we wilden in de omgeving, omdat we zo veel plezier hadden op de camping. Ach, dan gaan we nog maar een keer :lol:



Wat ik ook wel prettig vind is dat de eigenaresse nerderlands is. Ik kan me redelijk redden in het frans, maar in noodsituaties vind ik het wel een prettig idee.




Daar zijn wij ook een paar jaar achter elkaar geweest :smiley: Geen goedkope, maar misschien wel de allerbeste camping waar we met de kinderen geweest zijn! Wij hadden na 3 jaar de streek wel een beetje gezien, maar de camping is echt top!