Iemand die woont in Arnhem? vraag er bij gezet

Ik heb eigenlijk een vraagje :oops: :oops:



het is misschien een brutale vraag



we zijn bezig met een jungle kamer voor ivan. Op 1 muur wilden we Hathi plus junior schilderen maar nergens een leuk plaatje van hun samen. Nu zag ik per toeval bij kinderkapper in arnhem een heel gaaf plaatje. We kunnen die niet als afbeelding gebruiken omdat hij scheef genomen is. We zetten alles via de beamer erop. aangezien ik helemaal verliefd ben op dat plaa?je was mijn vraag of iemand uit arnhem er een foto van kan maken



als het niet kan/wil dan heb ik pech maar is te proberen

buurt van Arnhem… maar ron woont er… :wink:

PB me maar :wink:

Wij wonen in Arnhem. Waar in Arnhem zit die kapper?

Ik pb je even

mocht de rest er niet uit komen, dan kun je mij ook pb-en…

Woon ook in Arnhem.

Heb je de kapper al gebeld en gevraagd of ze zelf misschien een foto voor je willen maken?

Ik heb de kapper wel gemaild dus ben ook nog in afwachting van hun antwoord :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

buurt van Arnhem… maar ron woont er… :wink:




goed opgelet!



enne,



Purpled82 en ik wonen in het zelfde huis :mrgreen:

Ik ben nu zover dat diegene die hem geschilderd heeft, het plaatje heeft uit 1 van de jungle book boekjes :roll: maar dan welke

Hoe groot moet het plaatje zijn zodat je hem kunt projecteren? Anders kun je misschien ook twee losse plaatjes zoeken van Hathi en het kleine olifantje?

op zich maakt het niet zoveel uit kunnen aardig inzoomen via de beamer en de pc.



Heb me al suf gezocht op internet maar kan het plaatje dus gewoon niet vinden



alleen deze dus

@purpled82 wrote:

Hoe groot moet het plaatje zijn zodat je hem kunt projecteren? Anders kun je misschien ook twee losse plaatjes zoeken van Hathi en het kleine olifantje?


Heb ik in haar andere topic al geplaatst. :wink:

Met behulp van Micha is de foto erg goed bewerkt en staat hij op de muur :dance: :dance:

Het is toch gelukt. Gisteravond erop gezet vanmiddag inkleuren :dance: