Hey meiden,
Ik weet dat jullie helaas geen glazenbol hebben die mij het antwoord kan verschaffen… maar ik ben wel benieuwd of iemand het herkent? (positief gezien als zijnde, zwanger)
Vrijdag had ik een knallend positieve ovulatietest. Mijn vriend ik hadden donderdag, vrijdag en uiteindelijk van zaterdag op zondag geklust. Achteraf gezien, tenminste aan mn buik te voelen had ik zaterdag (of vrijdag misschien?) mijn eisprong. Nou ja goed, sinds maandag heb ik een zeurend gevoel met hier en daar een steekje in mn onderbuik. Sinds vandaag straalt het door naar mn liezen. Ik ben ook vreselijk moe, kan gerust om 8 uur al slapen. Vannacht werd ik misselijk wakker, en ben het nu met vlagen. Het zit niet tussen mn oren, want dan had ik het vast alle voorgaande rondes ook gevoeld, nee dit is echt nieuw. Maar goed, voor kwaaltjes is het nog te vroeg verwacht ik.
Waar kan het op duiden? Meerdere meiden die hier last van hebben of hebben gehad?
Ik had vorige maand ook alle klachten, en ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was.
En op dag 27 werd ik gewoon weer ongesteld :?
Maar het kan heel goed zijn dat jij wel zwanger ben, maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houd.
Succes!
ik heb dit elke maand na me eisprong(mede door hormooninjecties) het kan goed zijn dat het raak zal zijn maar evengoed kun je toch ongesteld worden
het is vaak te vroeg voor kwaaltjes zoals misselijkeheid maar goed kan altijd natuurlijk
hoop het voor je!
Na mn eisprong heb ik ook altijd van die steekjes en gerommel in mn buik. En helaas toch altijd weer de menstruatie.
Maar goed ik hoop voor jou dat het wel zo ver mag zijn. Al is het wel erg vroeg na je eisprong om wat van een zwangerschap te voelen
Ik denk ook dat het officieel nog niet kan…je wordt misselijk en krijgt kwaaltjes van het zwangerschapshormoon, en dat maakt je lichaam pas aan als het vruchtje is ingenesteld. Dat gebeurd 4-10 dagen na de bevruchting. En dan is het eerst heel weinig hcg hormoon, wat ongeveer elke 2/3 dagen verdubbeld.
maar ik zal voor je duimen dat je zwanger bent hoor!
Ja dat dacht ik dus ook… al het bovenstaande.
Heb het alleen de 7 voorgaande rondes nooit gehad, vandaar…
Misschien doordat je nu zo goed je ei “gespot” hebt, dat je je meer focust op wat je in de onderbuik voelt? :think:
@WoLa wrote:
Ik denk ook dat het officieel nog niet kan…je wordt misselijk en krijgt kwaaltjes van het zwangerschapshormoon, en dat maakt je lichaam pas aan als het vruchtje is ingenesteld. Dat gebeurd 4-10 dagen na de bevruchting. En dan is het eerst heel weinig hcg hormoon, wat ongeveer elke 2/3 dagen verdubbeld.
maar ik zal voor je duimen dat je zwanger bent hoor!
Grappig dat dit altijd gezegd wordt… Ik heb bij elke zwangerschap al een dag of 2 na m´n vermoedelijke eisprong klachten gekregen. Zo ook deze keer… en volgens de echo heb ik ook een latere innestelling gehad. Bij mijn eerste zwangerschap hing ik zelfs 2,5 week voor ik positief kon testen al boven de wc…Denk echt dat het per persoon verschilt wanneer je er
last
van kan krijgen… De een is gewoon gevoeliger voor veranderingen in haar lijf dan een ander .
Bij mij duidde het dus ook een op een zwangerschap!!
Helaas heb ik die ellende elke maand
gefeliciteerd!! :thumbup:
Gefeliciteerd :dance: :dance: