Iemand die dit herkent?

Hoi meiden,

Ik ben heeel erg onregelmatig ongi, vorige keren zat er 3 en 4 maanden tussen… Nu zit ik op dag 33 ofzo sinds de laatste keer, en heb nu behoorlijk pijnlijke borsten aan de zijkanten, vooral 's avonds. Rond dag 16-20 ongeveer heb ik 3 dagen rechts onderin mn buik pijnlijke steken gehad (alleen met lopen), ik dacht aan een blindedarmontsteking… maar het ging weer over. Savonds is mn buik ook erg opgezet.

Ook heb ik last van mn voeten, heb steunzolen, maar opeens doen ze heel erg zeer.

Zijn er meiden die hier iets van herkennen? :pray:

Heb geen testje meer liggen, en ben ook wat bang geworden voor de teleurstellingen… :cry:

Ik ben 26 jaar, en langer dan zo’n jaar bezig…

Sja, het zijn wel klachten die je tijdens een zwangerschap zou kunnen hebben. Maar helaas zegt echt alleen een test wat. Ik zou er gewoon eentje halen. Tuurlijk, mocht ie negatief zijn, dan is de teleurstelling niet leuk… maar op deze manier ga je alleen maar meer hopen en dan komt een eventuele teleurstelling straks alleen maar harder aan…

Ik duim voor je!

Bedankt Tierr!!

Helaas bleken het voortekenen van een naderende ongesteldheid… :silenced: Aan de andere kant ook wel blij, ben nu tenminste na een maand weer ongi, beter dan er weer 3 of 4 maand tussen zit… :snooty:

Ik zou een verwijzing naar de gyn overwegen, je bent nu een jaar bezig schrijf je.

Een lange cyclus zou een zwangerschap in de weg kunnen staan .

Jammer dat het niet raak is…

Heb je al eens getemperatuurd? Als ik jou was, zou ik dat eens een paar maandjes proberen om te kijken of je wel een eisprong hebt. En dan anders inderdaad eens bij de huisarts aankloppen… succes!

Hoi Janneke,

Als je al meer dan een jaar bezig bent, kan je al een afspraak maken bij de huisarts en in jullie geval kon dat eigenlijk al eerder omdat je zo onregelmatig ongi bent.

Maar zoals Tierrr als schreef, zou ik vast temperatuurlijsten bij gaan houden en / of ovulatietesten proberen om te kijken of je wel een eisprong hebt.

In ieder geval heel veel succes en ik hoop voor je dat je snel meer weet en dat je snel zwanger mag zijn …