iemand die bugaboo bekleding wil ruilen?

Ik heb cameleon bekleding, basis blauw, aanvullend zwart fleece.

Nou zoek ik rood of roze aanvullend, of zand. Geen oranje of geel, dat vind ik niet mooi.

Het zou nu met een meisje toch leuk zijn als het wat minder jongensachtig werd.

De basis ruilen zou ook een optie zijn, maar ik ga ervan uit dat mensen dat dan weer niet willen :lol:

Dus wie heeft rood of roze en heeft nu een jongen en zou wel stoer zwart willen?

Het is alleen gebruikt voor Suus tot op heden dus en ziet er nog perfect uit.

Helaas, ik heb groen, zou ook heeeel erg graag roze willen, maar geloof dat mijn man het er nog niet helemaal mee eens is haha!

Succes met je zoektocht!

Nee blauw gaat het niet worden vrees ik.

Maar wat vind jij, blauwe basis, zwarte rug/kap en dan een roze lodger bunker erin… kan?

:shifty:

Want dan ga ik in elk geval op snor naar een roze lodger. De winter zit eraan te komen en ik heb geen voetenzak nog.

Onze andere bugaboo is een frog in rood en die gaat inclusief voetenzak naar een vriendin.

Kan jij of iemand anders niet wat naaien? heb zelf de Frog zwart maar de kap is verkleurd en mn oma maakt nu een nieuwe knalrode kap voor mij. En over de zitting komt een knalrode badstoffen bekleding :thumbup:

Een roze lodger kan ook maar met blauw/zwarte bekleding wordt het misschien wel druk kwa kleuren of zal dat meevallen?? weet niet of je donker of fel blauw hebt??

Maar dan kan ook een oplossing zijn al vind ik de rode of roze bekleding wel erg gaaf :inlove:

Cell, ik vind dat het wel kan hoor! Maar ik heb altijd het idee dat een lodger voor baby’s is, of zit ik nu heel krom te denken? Passen dr voetjes er nog wel in en wil ze haar armen er wel in dan?

De voetenzak van de bugaboo vind ik echt superhandig, kan kort vastgezet worden, bij dr middel of juist heel hoog, tegen dr nekkie aan. Denk dat ik m dit jaar niet echt veel meer gebruik, sowieso gebruik ik de wagen minimaal.

Ik heb trouwens de kap er helemaal niet meer op, mevrouw ‘stoot’ dan een soort dr hoofd, vind het niet echt hanidg, maar mis m ook niet eigenlijk! Als t regent dan zet ik dr capuchon op. Gaat prima!

Heb jij trouwens ervaring met zo’n zak voor de voeten op het zitje van de fiets?

Je bedoelt een voetenzak voor de bobike?

Nee geen ervaring mee, als ik ga fietsen met de kleintjes en het is koud, krijgen ze een sneeuwbroek aan, zo’n los exemplaar met bretels.

Heerlijk warm en dan is het niet meteen zo koud als we daarna nog over de markt gaan. Immers, zo’n voetenzak blijft op de fiets.

Vaak ook met snowboots aan, die heb ik voor zowel Mies als Suus al in huis.

Voor wat betreft de bugaboo… heb ik helemaal niet aan gedacht dat ze dan haar handjes ook in de lodger zou moeten doen.

Ik lees overal lovende verhalen erover en dat ze er tot 3 in kunnen.

Suus is 14 maanden nu, dus die kan er nog wel lekker in. Ze is ook niet heel groot. (kleding maat 80 en soms 86)

Ze stoot haar hoofd nog lange niet.

Ik heb helderblauw, zeg maar kobalt blauw als basis met zwart. Op zich heel mooi hoor. Maar vind het niet zo meisjesachtig.

En zelf maken, ja ik kan dat zeker wel. Maar het ontbreekt me momenteel allezins aan tijd en fut. Te veel toestanden aan mijn kop.

Ga dan toch maar kijken voor een zwarte voetenzak van bugaboo.

Al zijn die 2e hands zeldzaam. Een ouder exemplaar met grijze binnenkant vind ik dan weer niet zo mooi.

:think:

De lodger bunker kan je lang gebruiken, ik heb hem voor Indy en die past er nog met gemak in (oke ze is ook een kleintje met net 80 cm). Ze heeft bij dr voeten nog zeker 15 cm over volgens mij… Als ze het koud heeft kruipt ze er zelf lekker in met dr handjes…(afgelopen week hebben we het nog even geprobeerd en mevrouw wou er persee in blijven zitten en vond het heerlijk…)