Mijn man en ik willen graag nog een tweede kindje. Bij de eerste duurde het 2 jaar voordat ik zwanger was en nu duurt het inmiddels al weer 1,5 jaar.
Nu heb ik al 1,5 jaar een regelmatige menstruatie, altijd om de 28 dagen op donderdag.
Het is nu zondag en had dus afgelopen donderdag mijn menstruatie moeten hebben. Ik heb al getest en deze was negatief en heb verder ook geen zwangerschapsverschijnselen.
Ik wacht tot donderdag voordat ik opnieuw een test ga doen… Spannend hoor…
Iemand dezelfde ervaring??
Hoi,
Ik ben ook altijd op tijd met mijn menstruatie; ook op de donderdag,haha. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan, ook negatief…voel wel raar gerommel in mijn buik, dus ik moet ook nog even afwachten… :thumbup: :thumbdown: Wanneer ga jij weer testen??
Gr Sheila
ohh zie dat jij donderdag gaat testen…ik wacht even tot in het weekend, maar dat heeft meer een practische reden…Succes
Succes jullie beide! Spannend
Weet iemand al iets meer trouwens?
Ik heb dat ook soms, dat me ongesteldheid later kwam dan normaal. Hoe dit kan? Ik zou het niet weten, misschien toch stiekeme spanningen ivm het zwanger worden of andere zaken?
Hoii,
Vanochtend weer een test gedan(dezelfde als vorige week)en wat bleek, weer negatief :think: Maar ik voelde me zo zwanger??! Dus toch nog maar een ClearBleu test gekocht…Gelijk gedaan want ik was zo nieuwsgierig en wat bleek: positief :dance: :dance:
Ik weet nu niet meer de naam van de vorige test want die is al in het vuil beland, maar ik ga zeker terug naar die drogist om het te melden…heb toch meer dan 1 week in onzekerheid gezeten; en de test gaf wel aan dat ik hem goed had uitgevoerd… zodra ik de naam weet laat ik het jullie weten… Ik ben in iedergeval super blij dat het raak is !!
Gr Sheila
Gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg. :dance:
yeah proficiat!!! :dance:
Hoi,
Iets te vroeg gejuicht; vandaag toch "ongesteld"geworden. Kunnen we nu gewoon weer aan het klussen slaan of moet ik mijn volgende "echte"menstruatie afwachten; dit was waarschijnlijk dan toch een vroege miskraam??!Nou volgende ronde beter!
Gr
Hoi,
Iets te vroeg gejuicht; vandaag toch "ongesteld"geworden. Kunnen we nu gewoon weer aan het klussen slaan of moet ik mijn volgende "echte"menstruatie afwachten; dit was waarschijnlijk dan toch een vroege miskraam??!Nou volgende ronde beter!
Gr
Als je echt fel rood bloed hebt, met krampen is het waarschijnlijk een vroege miskraam, of als je nu ook ongesteld had moeten worden noemen ze dat een missed abortion (dit gebeurt heel vaak bij vrouwen, daarom ben ik ook geen voorstander van het vroege testen).
Je kunt daarna gewoon weer opnieuw klussen ja, maar je moet het ook wel een plekje geven he meid!
Hoe voel jij je eronder?
Sterkte :hug: :hug:
Hoi,
Ik weet dat het heel veel voor komt, en als ik gisteren niet getest had, dan had ik gedacht dat ik gewoon later ongesteld ben geworden. Het is pas de eerste maand dat we weer "echt "aan het proberen zijn, dus voel me niet verdrietig, het gaat vast allemaal wel goed komen. Moet ik er niet met de vk over bellen;? ik heb normaal niet veel bloed met de :twisted: en nu ook niet, maar wel ook gewoon menstruatiekrampen. Ik las hier namelijk wat verhalen over meiden die ook bloedverlies hadden, maar toch bleek er niets aan de hand te zijn??! Ik hoor het graag,
Gr Sheila
Ja klopt dat kan ook.
Als je een stuk monder ongesteld bent dan normaal, en zonder krampen en stolsels is het misschien gewoon bijvoorbeeld een innesteling bloeding of zo, kan allemaal.
Maar dat is dan echt niet maandverband werk, maar 1 inlegkruisje of zo per dag bijvoorbeeld.
Wil je het echt zeker weten, dan over 1,5 week eventueel nog een test doen. Want het duurt normaal even voordat het zwangerschapshormoon uit je lichaam is.
Verloskundige kan daar allemaal niks mee doen.
Als je over 1 week a 1,5 week nog positief test, dan zou ik pas bellen.
Hoi,
bedankt voor je snelle reactie. Ik heb normaal ook niet meer dan 1 maandverband of tampon per dag nodig,hahah. en mijn krampen zijn alleen op de eerste dag…niet nders dan nu dus. Hoe weet je zeker of alles eruit is?? Ik zal idd nog ff wachten met bellen naar de vk en volgende week even testen… beadankt,
gr sheila
oh oke haha, tja dan is het een beetje raar om te vergelijken ja.
(lekker eigenlijk).
Volgens mij als het zo vroeg al gebeurt komt het bijna altijd los. Mede omdat mensen normaal niet weten dat ze zwanger zijn, anders zouden de verloskundige het heel druk hebben met echo’s.
En het is niet ingenesteld dan op een correcte manier.
Heb ik al een keer nagevraagt aan de dokter, zodoende wist ik dit haha.
@Cin. wrote:
Als je echt fel rood bloed hebt, met krampen is het waarschijnlijk een vroege miskraam, of als je nu ook ongesteld had moeten worden noemen ze dat een missed abortion (dit gebeurt heel vaak bij vrouwen, daarom ben ik ook geen voorstander van het vroege testen).
Je kunt daarna gewoon weer opnieuw klussen ja, maar je moet het ook wel een plekje geven he meid!
Hoe voel jij je eronder?
Sterkte :hug: :hug:
allereerst: balen als je toch ongesteld bent geworden :hug:
Ik wilde even reageren op deze omschrijving van missed abortion. Dat is namelijk als het vruchtje is gestopt met groeien, niet meer leeft, en het niet vanzelf eruit komt. Dan blijf je dus nog een hele poos denken dat je gewoon zwanger bent. Bij een echo kom je er dan achter dat het vruchtje niet meer leeft…Dus dit is in elk geval geen missed abortion, eerder een hele vroege miskraam…
oh de dokter heeft mij toen gezegt dat dat het was (heb ik in december gehad) :think:
Misschien is de doc een beetje in de war geweest.
Want in April heb ik inderdaad gehad dat we erachter kwamen dat het vruchtje niet meer leefde.
Och ja maakt niet uit, is altijd rot natuurlijk.
Had deze topic op 7 juni geplaats, 8 juni werd ik ongesteld.
Volgens mijn cyclus had ik dus afgelopen maandag 6 juli ongesteld moeten worden en ben nu dus wel zwanger :dance:
Heee gefeliciteerd :dance:
Gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance: :dance: