Iemand bekend met "curves"?

Ik ben benieuwd of een van jullie aan “curves” (30 minuten sporten, voor vrouwen)doet…

• Hoe bevalt dit?
  • Wat zijn de kosten?
  • Wat is er zo anders dan “normaal” sporten?? (behalve dat er geen mannen zijn)

Ik heb echt een hekel aan sporten, maar moet echt een btje aan mijn conditie gaan werken (een heupen van 2 zwangerschappen :wink: )… Dit klinkt op zich wel aardig, maar ben benieuwd naar ervaringen…

Nooit van gehoord maar aangezien ik ook een hekel aan sproten heb lees ik ff mee :wink:

Nooit van gehoord, ik google het even op :wink:

Ik ben begonnen met hardlopen vorig jaar. Ik ben hiermee nu 10 kilo afgevallen, nog 6 te gaan !

Ja ben ook benieuwd. Wilde dat ook doen… heb geen zin in sport met die mannen er bij :mrgreen:

maar misschien kon je even bellen om zelf te informeren :think:

Bellen kan ook zeker, maar ie mensen zijn vast en zeker TE enthousiast… Wil ervaringen horen…hihihi

De vrouw van mijn vader werkt sinds kort bij Curves. Ze heeft het er hartstikke naar haar zin. Ze hoort alleen maar positieve verhalen van dames die er komen sporten. Met name de korte tijdsduur (30 min) spreekt een hoop vrouwen aan.

Mocht je meer willen weten dan mail ik haar wel even.

groetjes Marleen

Ik heb het gedaan. Je bent wel een half uurtje lekker bezig maar vind het heel wat anders dan een uur fitness enz. Ik vond het niet zo heel erg leuk, eerder heel saai.

Geloof dat je € 40,- in de maand betaald en je kunt dan onbeperkt komen. Ze hebben (bij mij in de buurt dan) wel rare openingstijden.

Vond het ook erg raar dat als je op wil zeggen je extra moet gaan betalen.

Ik ga er iig geval nooit meer heen. Maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust!!

Liefs, Chantal