Ik ben benieuwd of een van jullie aan “curves” (30 minuten sporten, voor vrouwen)doet…
Hoe bevalt dit?
Wat zijn de kosten?
Wat is er zo anders dan “normaal” sporten?? (behalve dat er geen mannen zijn)
Ik heb echt een hekel aan sporten, maar moet echt een btje aan mijn conditie gaan werken (een heupen van 2 zwangerschappen )… Dit klinkt op zich wel aardig, maar ben benieuwd naar ervaringen…
De vrouw van mijn vader werkt sinds kort bij Curves. Ze heeft het er hartstikke naar haar zin. Ze hoort alleen maar positieve verhalen van dames die er komen sporten. Met name de korte tijdsduur (30 min) spreekt een hoop vrouwen aan.
Mocht je meer willen weten dan mail ik haar wel even.
Ik heb het gedaan. Je bent wel een half uurtje lekker bezig maar vind het heel wat anders dan een uur fitness enz. Ik vond het niet zo heel erg leuk, eerder heel saai.
Geloof dat je € 40,- in de maand betaald en je kunt dan onbeperkt komen. Ze hebben (bij mij in de buurt dan) wel rare openingstijden.
Vond het ook erg raar dat als je op wil zeggen je extra moet gaan betalen.
Ik ga er iig geval nooit meer heen. Maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust!!
Liefs, Chantal
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: