Iemand bekend in Den Bosch en omgeving?

En dan vooral wat het station betreft? Is het met de auto makkelijk bereikbaar? Of is er een station in de buurt dat makkelijker bereikbaar is?



Mijn kinderen zijn met hun vader een midweekje weg en ik heb afgesproken ze in Den Bosch op te halen van de trein. Ergens tussen 2 en 4 uur, ik moet de details nog afspreken, maar nu hoop ik dat iemand van jullie me kan vertellen wat handig is. Ik heb eigenlijk geen zin om met de auto door een drukke stad heen te rijden. (of eigenlijk durf ik dat vooral niet erg :oops: )



Alvast bedankt!

Waarom laat je ze dan niet in Oss uitstappen of een ander nabijgelegen station. Oss kun je eenvoudig parkeren en is het niet zo druk.

Den Bosch is echt hectisch als je er niet bekend bent. Natuurlijk zal je er wel komen, maar een makkelijke stad is het niet. Station staat wel aangegeven, maar er ligt een raar verkeersplein en een tunnel die je juist wel of juist niet moetn nemen om bij het station te komen. Beste is eigenlijk aan de achterkant van het station te parkeren, maar ja, hoe leg ik je uit hoe je daar komt :think: . Ik heb er een aantal jaar gestudeerd en ben blij dat ik uit den bosch weg ben…dussuuhhh…aan mij heb je niet veel :shifty:

Nou, zie je, daar was ik al bang voor. Ik ben even naar de route gaan kijken, we gaan nl meteen door voor een familie weekend, ik dacht in Limburg, maar ik geloof dat dat stukje ook Limburg heet, maar tis wel in Belgie.

Krijg het kaartje er niet ingeplakt hier, dan kan ik de route laten zien :shifty:

Oss is in ieder geval minder op de route :think:

Nog eens kijken of ik het plaatje erbij krijg…

Langs de A2 is een parkeerterrein waar ook de trein stopt. (transferium, staat ook aangegeven) Bij Den Bosch…



Afslag Rosmalen moet je dan hebben. Rosmalen is overigens ook erg goed te doen, een rustig parkeerterrein waar je niet hoeft te betalen en op steenworp van Den Bosch…

poging 2 :wink:

Ik zou het transferium nemen, dan blijf je op de A2 en kun je zo door!



De trein stopt daar ook!

Eindhoven moet je ook niet doen :? …er zijn al goede opties gegeven,…Weert zou ook kunnen hoor…in elk geval makkelijker dan den bosch of eindhoven. Grote steden zijn gewoon moeilijk om door te komen en rond 16uur wil je al helemaal niet rond eindhoven zitten (filles).

Miekske, bedankt voor de tip :thumbup:

Ga ik even naar op zoek en dan bellen (zucht, geen zin in) met m n ex om iets af te spreken daar.



Hihi, ben wel erg trots op mezelf dat ik zon mooi plaatje heb kunnen maken, is voor het eerst dat zoiets me is gelukt! En ik heb er maar 1x mn vriend voor moeten bellen :wink:

Miekske, dat is dan zeker Den Bosch oost?

Je kunt ze ook vanuit Den Bosch de stoptrein naar Eindhoven laten pakken en dan in Vught uitstappen.

Vught is met de auto goed te doen. En vanuit Den Bosch maar een paar minuutjes!



Succes in ieder geval!

Volgens mij wel, het heet volgens mij ook echt transferium…



Maar misschien kun je zelf even op de ns site kijken hoe het echt heet? Dan weet je zeker dat je goed afspreekt met je ex…

Kun je niet via Nijmegen, ff langswippen bij mij :smiley:

Op de site van NS kan ik alleen Den Bosch oost vinden…Plan is alweer gewijzigd, m’n vriend neemt vrij, zodat we eerder kunnen gaan, en samen, dus dat is een zorg minder :roll:



Ex is nog niet gebeld…uitstellen uitstellen uitstellen, daar ben ik erg goed in :mrgreen:

Morgen bel ik wel, dan kan ik meteen m’n zoonje feliciteren met z’n verjaardag :inlove: Gelukkig hebben we het zaterdag al gevierd…



Femke, Nijmegen maakt het nog ingewikkelder! Helaas komen we niet even langs :frowning: :wink:

Station oost Den Bosch is erg makkelijk te vinden en heel makkelijk te bereiken.

Is een stationnetje net buiten een woonwijk en niet in het centrum.

Je kunt de auto daar makkelijk parkeren en het is ook nog eens vlak bij de A2 :mrgreen:

Ok, dat moet hem worden, oost dus!

Station oost is niet dat transferium waar miekske het over had hoor… maar je kunt he took doen…

Oh, is dat niet hetzelfde? Beetje lullig als mijn ex op het verkeerde station zou staan wachten :mrgreen:

Ik vond wel dat den Bosch oost best dicht bij de A2 lag :think:

Nou ja, ik bel hem morgen en dan zal ik eens horen :roll:

Anders Rosmalen… Dat ligt ook pal naast de A2, kan niet missen… :thumbup:

Oost is niet t transferium…oost ligt bij de brabanthallen in de ‘buurt’.