Noa is bijna 2,5 jaar nu. Ik heb net naar een basisschool bij ons in de buurt gebeld om haar in te schrijven (slik) maar nu heb ik dus een afspraak staan met de directeur voor een gesprek en rondleiding (dubbel slik). Ineens gaat het zo hard, ons kleine meisje (dat ook echt als klein meisje ter wereld kwam) ligt sinds een maand in een groot bed, draagt sinds een week geen luier meer overdag en heeft nu ook al een gesprek op een basisschool.
Het klinkt cliche, maar wat gaat het snel!!! Ik moet er ook nog echt niet aan denken dat mijn kleine meid straks naar school gaat!!
:?
ja het gaat zo onwijs hard allemaal, mijn meisje word zondag alweer 3 jaar :shock:
Euh was je nog op tijd :think: , hier moet je bijna sommige scholen direct na conceptie al inschrijven :roll: .
Maar euh, erg he??
Isa zit er net een week en die zegt nu 's morgens bij het wegbrengen; Ga nu maar weg hoor!!!
Ze hebben me helemaal niet meer nodig …
In de “klas” was nog plek. Ze heeft zelfs al een klas!!! :shock:
Bij een andere school in de buurt is ze al twee jaar ingeschreven, maar daar ben ik nog niet geweest, dus dat lijkt niet echt.
Oh zo ontzettend snel ja…
Weet nog dat ze zooooooooooooooooooooo klein was…
(we moeten gauw weer eens komen, want wat lachen wij ons suf om haar geklets :inlove: )
Hier vind ik het ook zo hard gaan.
Ik kreeg vorige week ook al post op naam van Tycho met alle scholen hier in Den Haag.
Als de scholen hier ook weer gaan beginnen, gaan wij Tycho ook inschrijven. De school waar Tycho heen gaat is ook mijn oude basisschool, dus dan mag ik hem gaan inschrijven bij mijn oude meester.
ik kan hier in maart melissa nog opgeven
meis ik weet precies hoe jij je voelt.
mijn meisje gaat volgende week naar de middelbare school :shock:
vindt het ook een hele stap ineens is ze groot en heeft ze me niet meer nodig, teminsten zo voel ik dat :oops:
Ik ben zelf nog geen mama, alleen nog maar kindje van 2 lieve mensen. En ik kan jullie geruststellen; je hebt altijd je papa en mama nog nodig, ook al ben je al bijna 26, net als ik :oops:
dave staat al ingeschreven sinds we zijn sofi nummer hebben…
anders heb je hier geen plekje meer…
Ooooo, erg hè. Mijn dochter gaat over ongeveer 2 maanden naar de kleuterschool! Het gaat zo hard allemaal.
ja vreselijk!!!
zo snel als het gaat, af en toe echt té…
wij hebben Tyg een half jaar geleden ook aangemeld bij een school, omdat die school ook een wachtlijst heeft.
Dan zit je dus die formulieren in te vullen, over hoe jij je kind ziet
en dan denk ik: hij is er nog maar net voor mijn gevoel… moet ik nu al die belangrijke keuze maken?
maar ik heb gelukkig wel een heel goed gevoel bij de school, het is ook mijn oude lagere school, alleen in een nieuw gebouw.
Ik heb vorige week een gesprek gehad op een basisschool, die beviel me ook wel, tenminste hun beleid dan. Wat ik namelijk het allerbelangrijkst vind voor een basisschool is dat als Yasmina wat achterloopt met iets dat er op gelet word en er wat aan gedaan word. Bij deze school hebben ze zelfs een aparte lerares voor bijles. Dat hoor je ook niet vaak.
Ik moet haar nog inschrijven hoor, dus dat ga ik van de week doen, er is gelukkig geen wachtlijst. En Yasmina word pas in januari 4. Al moet ik zeggen dat ze er nu eigenlijk al heen wilt. Ze zit nu nog op de peuterspeelzaal 4 dagdelen per week, maar ze roept al bijna 3 weken dat ze naar een andere school wilt. Tja hoe leg je dan uit dat ze nog even moet wachten.