:dance: weer een dame erbij :inlove:
gefeliciteerd Vic…
dat wordt een extra kast aanschaffen :mrgreen:
Jaaa een meid!! gewledig!! Gefeliciteerd!
@Formally known as Vuegje wrote:
Jaaa een meid!! gewledig!! Gefeliciteerd!
dus de voorspelling klopt niet kan in je lijstje :mrgreen: :inlove:
Ach, had ik het mis…
Ook niet nieuw, heb het maar 1 keer goed gehad ooit!!
Gaaf, weer een meid!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
He Vic,
Een meisje, wat geweldig! Had je toch gelijk. Ik hou mezelf in tot vrijdag. Kan er toch niks meer aan veranderen.
Maar jij hebt vrijdag ook nog een echo, dus dan krijg je dubbele bevestiging.
groet,
Marloes
@mamarloes wrote:
He Vic,
Een meisje, wat geweldig! Had je toch gelijk. Ik hou mezelf in tot vrijdag. Kan er toch niks meer aan veranderen.
Maar jij hebt vrijdag ook nog een echo, dus dan krijg je dubbele bevestiging.
groet,
Marloes
Hamburger was diverse keren goed in zicht :inlove: :lol:
En 27 maart weer kijken :inlove: ben benieuwd naar jou … welk gevoel heb jij ?
@colle wrote:
dat wordt een extra kast aanschaffen :mrgreen:
een extra huis denk ik :lol: :shifty: stel je voor: drie van die meiden met liefde voor kleren in een huis
Ik dacht een jongen en zover iets te zien was, was het meer een jongen dan een meisje.
De gyn had veel moeite. Baby lag met de beentjes ervoor en met zijn kont tegen de placenta aangeplakt. Na veel wiebelen en wurgen was er een klein moment waarop hij dacht een piemeltje te zien.
Maar daarnaast heeft ook dit kindje weer lange benen en een groot hoofd (zoals papa 2,04m). Du sik denk ook echt wel een jongen…
Maar met 32 weken nog een echo…!
Krijg jij niet elke 3 weken een echo?
Ohhh en jochie … wat spannend man :-* :-* :-*
Hier gelukkig geen preutse kinderen, die liggen gelijk hup met de benen open :lol:
Nee, ik loop mijn controles gewoon bij de vk. Ik ben verhuisd en het zh is voor mij met Lasse en schoolgaande kinderen veel gedoe. Ik voel me nu ook wel beter dan bij Lasse.
Ik moet ook gewoon heel veel loslaten. Ik heb geen controle en ik krijg geen controle over of het goed zal gaan.
Wel weer inleiden met 37 wk. Gewoon omdat dan risico’s afwegend het een goed alternatief is. De herhalingskans wordt hierna ook groter.
Ben al bijna 27 wk onderweg en bij 35 wk wordt ik sowieso overgedragen aan het zh. Ik heb ook al 2 keer weer een gesprek gehad met de gyn. Hij vind alles prima hoe we het aanpakken. Als ik het niet meer trek bij de vk dan ga ik terug bij hem.
Word jij ook eerder ingeleid?
Marloes ben je al bevallen? :-* :hug:
Ja hoor Victoria, Effe een quote, hoop dat Marloes het neit erg vind. :oops:
@mamarloes wrote:
He allemaal,
Met mij inmiddels super, want ik ben vorige week dinsdag (9 juni) al bevallen van onze derde zoon Grim.
Ben helemaal van de werled zeg maar en nog niet echt puf gehad om jullie te laten weten.
Anywayz, hij is erg lief en klein (voor mijn doen dan): bij geboorte 3260 gr en 48 cm.
Hij is een beetje veel afgevallen en groeien gaat niet erg hard. Gister weer beetje gegroeid en nu 3080 gr.
De bevalling was erg rustig en fijn en met ruggeprik.
Toch weer raar om een klein humpie te hebben en dat alles helemaal goed is gegaan.
Marloes
Ohhh geweldig :mrgreen:
Dus toch een ruggenprik :thumbup:
Waar heeft ze dit getypt, bij de maandmama’s ofzo?
Bij dreumesgebabbel, Mama’s van een engeltje en bengeltje(s) Deel 2
Deel 2 … ohhhh ga ik gauw kijken
thnxxx :-*
Ik vind je een meisjesmama.
Edit : Oke dan, je weet al wat er in je buik zit :inlove:
Superrr :inlove: .
@Karin2 wrote:
Ik vind je een meisjesmama.
Edit : Oke dan, je weet al wat er in je buik zit :inlove:
Superrr :inlove: .
Dat vind ik zelf ook :mrgreen:
En Sas is ook echt een meisjespapa … je moet hem zien spelen met My Little Pony :inlove: en dansen op K3 :inlove: :mrgreen:
@victoria wrote:
Deel 2 … ohhhh ga ik gauw kijken
thnxxx :-*
Graag gedaan.
Heb je trouwens ook nog niet gefeliciteerd met je derde dochtertje op komst.
Bij deze … gefeliciteerd hé.
thnxxxx :mrgreen: