iedere nacht op

zoals nu is madam wakker en krijg haar er niet in…deur op slot draaien heeft geen enkele zin want dan gaat brittany schoppen en dan krijg ik de onderbuurman op me dak

is zo een zeikvent die niks van kids af weet, deze flats zijn zo gehorig

iemand nog tips

overdag slaapt ze 1 uurtje

O jee wat irritant een kind dat niet wil slapen.Wij hebben dit een jaar lang gehad met Amy iedere nacht was het weer bal.Op een gegeven moment was ik het zo zat(liep onder tussen bij een homeopaat ervoor)ik had zoiets van nu wil ik slapen en toen ging bij mij het knopje om haar dus laten huilen.Burn ingelicht dat het wel een week onrustig kon zijn maar nu hoorde ze haar ook s’nachts.

Na een week volhouden was het probleem over en sliep ze gewoon weer heel de nacht.



Tip koop oordopjes en mischien ook een paar voor je buurman :mrgreen:

en misschien een idee om haar overdag helemaal niet te laten slapen?



het kan ook haar ritme zijn.

mijn neef en nichtje zijn gewoon elke dag om 6 uur wakker

Ik zou ook zeggen probeer haar overdag wakker te houden. willemijn was ook vaak snachts wel een keer wakker ( even huilen wat drinken ofzo en dan weer slapen dat wel) en dat was over vanaf het moment dat ze uit het ledikant ging en in een gewoon bed ging slapen… toen werd ze ineens een hele goeie slaper dus volgens ons vond ze dat ledikant maar niets ofzo :mrgreen:

ik zal der vandaag ophouden momenteel is ze weer bezig

Mijn meisje met 2 jaar en 3 maanden voor het eerst naar de speelzaal.Op die dagen kon ze dus lastig slapen overdags.Toen zijn we dus begonnen haar overdags wakker te houden.Ging prima.Nu is Joleen niet echt een slaper.Toen ze kleiner was lag ze soms om 9 uur pas in bed.Ik hoorde van alle kanten dat dat niet goed was en ze moest er eerder in.Allemaal geluiden over een slaapprobleem.Mijn reactie was dan altijd het is pas een probleem als je het zelf een probleem vind.Het heeft ook geen invloed gehad op haar want bij het consultatieburo deed ze het altijd goed.

Nu zit ze al in groep twee.Ze ligt om 8 uur in bed en heeft geen problemen met opstaan.Op school kan ze goed mee komen en ligt ze mooi op schema.Meeste mensen vinden dat ik haar wel erg laat naar bed doe maar ik heb er geen moeite mee.Ik kan wel proberen haar eerder op bed te leggen maar dan kan ik tig keer op en neer naar haar kamertje.

Hoi Chantal,

Thom heeft op ongeveer dezelfde leeftijd als Brittany ook erg lopen spoken. Soms duurde het tot wel 23 uur voor hij in slaap viel!

Hem overdag wakker houden heeft hier toen niet geholpen. Op dit moment heeft hij weer zo’n periode en ik weet zeker dat het met angst te maken heeft. Hij zit te wachten totdat wij ook naar bed gaan. De vorige keer dat hij het had was rond zijn zoveelste keer dat hij buisjes kreeg en nu weet ik dat hij nogal bang was voor het vuurwerk wat natuurlijk een aantal weken heeft geduurd. Hij kruipt ook in ons bed…en ik laat het zo want ik vind het vreselijk wanneer een kind bang is en dat wordt genegeerd!

Succes hoor …groetjes Monique.

Klein lichtje aan dat net niet storend is als ze zou willen slapen maar voldoende is om te spelen? En dan wat boekjes ofzo in d’r bedje leggen zodat ze wel stil blijft en in bed blijft? Is dat wat?

Doen wij ook bij Amy een heel klein wand lampje opp haar kamer of evt gang licht.

Joleen heeft een keer bij haar tante geslapen en daar hebben ze van de verduisteringsgordijnen.Ze heeft daar echt heel lang geslapen en ze was ook goed in slaap gevallen.Thuis heb ik ze niet dus misschien moet ik ze ook maar aanschaffen.Heb jij verduisterende gordijnen of niet?Misschien zou het daar aan kunnen liggen dan.