Iedere keer vroege miskraam?

Hoi,

Even een vraagje. Ik heb twee keer een keizersnede gehad en bij de tweede zei de gyn al dat ik veel littekenweefsel heb. Nu heb ik ook echt een rand zitten daar en niet alleen een dikke buik :oops: :wink:

Nu hebben we al een aantal keer onveilig gevreeen en daarna krijg ik iedere keer last van zwangerschapsverschijnselen. Rode handpalmen, pijn in de buik, pijn in de rug, pijnlijke tepels, enz.

Mijn menstruatie is ook niet altijd netjes op tijd meer. Was voorheen wel zo. Nu is het of twee dagen te vroeg of dan weer 2 te laat.

Nu heb ik het vermoeden dat er wel iedere keer een bevruchting plaatsvind maar dat het vruchtje niet kan hechten.

Is dat een raar idee of zou het wel eens waar kunnen zijn.

Mijn vorige zwangerschappen waren nl zonder enige moeite meteeen raak.

Ik hoop dat iemand hier wat meer van weet want het is kanp irritant…

Groetjes mamapluis

Hoi,

Het zou natuurlijk best kunnen. Maar het is in het algemeen zo (bij alle vrouwen dus) dat een groot percentage van de bevruchtingen “mislukken” omdat er bij de innesteling iets verkeerd gaat. De meeste vrouwen merken daar weinig van, hooguit dat de menstruatie een dag later is en/of wat heviger. Maar je zou best al wat klachten kunnen hebben dan. Ik zelf had bijv… deze keer een paar dagen voor m’n verwachte menstruatie een licht positieve zwangerschapstest, maar werd toch ongesteld.

Ook kan na een zwangerschap het aantal dagen van je cyclus veranderen. Heb je al een keer een test gedaan?

Als je op het goede moment seks hebt, dan nog is de kans maar 25% dat er een bevruchting is.

Ik denk dus niet dat je elke keer een vroege miskraam hebt, maar dat je gewoon een onregelmatige cyclus hebt.

Het zou heel goed kunnen. Ik heb dat gevoel ook wel eens gehad, dat het raak was, maar dan werd ik toch ongi. Maar of dat nou iedere x zo is… zwangerschapsverschijnselen en ongiverschijnselen lijken erg op elkaar!